roimusic

roimusic

roimusic
roimusic

roimusic

roimusic

تلویزیون ال ای دی اسمارت اولترا فورکای سونی

تلویزیون ال ای دی  اسمارت اولترا فورکای سونی TV LED  SMART ULTRA 4K SONY 49X8300

وقتی برای اولین بار با این تلویزیون ساخته سونی برخورد می‌کنیم باور نمی‌کنیم که این تنها آغازی برای سونی است. تلویزیون‌های سری X83 شروعی بر تلویزیون‌های 4K سونی هستند. در طراحی این سری سونی نسبت به سال گذشته تغییرات کمی داشته است. بدنه ای با ظاهر فولاد گون که بر روی قدم‌هایی کوچک استوار است انسان را به یاد تخیلات تالکین در ارباب حلقه‌ها می‌اندازد و جثه عجیب گیملی( پادشاه غارهای گیلترینگ) سونی که به نظر می‌رسد با استفاده از ایده گام‌های گیملی تلویزیون خود را استوار کرده است با به کار گیری بیش از 8 میلیون پیکسل قصد دارد نقش خود را به عنوان یکی از مهره های اصلی دنیای قاب‌های نمایش تثبیت کند.

خرید ال ای دی از بانه

سونی که سال‌ها در بازار کشور ما به عنوان بازیکن اصلی انواع کالای صوتی و تصویری شناخته می‌شد در تابستان 94 دست به معرفی تلویزیون‌های تازه خود در میان صفحات نمایش Ultra HD زد و این روزها محصولاتی با قیمتی معقول را برای فروش در بازار ایران دارد. با ما در نگاهی جدی‌تر به این تلویزیون همراه باشید. 

خرید ال ای دی 49 اینچ سونی

این تلویزیون به سادگی به اینترنت متصل می‌شود و این اتصال بنا به میل شما می‌توان به وسیله کابل شبکه و یا بهره برده از شبکه بی سیم باشد. همچنین قادر خواهید بود به آسانی نسبت به پخش تصاویر موجود در گوشی موبایل خود بر روی صفحه بزرگ تلویزیون نیز اقدام نمایید. این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال داخلی است و در هر زمان که اراده نمایید می‌توانید نسبت به ضبط و بازپخش برنامه های مورد علاقه خود اقدام نمایید.
طراحی سونی مانند همیشه حس و حال خوشایندی دارد و پایه نقره‌فام و فلزی سونی تمام وزن تلویزیون را به دوش می‌کشد، هر چند می‌توانید این تلویزیون را به دیوار نیز نصب نمایید و از آن لذت ببرید. برای این منظور و همچنین استفاده بر روی میز بلندگوهای سونی بهینه شده اند تا با توان 16 وات و پوشش دهی تمام نواحی صدای قدرتمندی برای شما به همراه داشته باشند.خرید ال ای دی اصل با گارانتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.