roimusic

roimusic

roimusic
roimusic

roimusic

roimusic

تلویزیون ال ای دی 55اینچ منحنی اسمارت اولترا فورکای سامسونگ55JU6600



خرید ال ای دی منحنی از بانه

تلویزیون ال ای دی 55اینچ منحنی اسمارت اولترا فورکای سامسونگ55JU6600 |

TV LED CURVED SMART ULTRA 4K SAMSUNG 55JU6600


 

تلویزیون ال ای دی 55 اینچ اسمات فورکای سامسونگ مدل 55JU6600 از جدیدترین تلویزیونهای سری6 سامسونگ می باشد.صفحه نمایش این محصول 55 اینچ بوده و با کیفیت الترا اچدی تصاویر را با وضوح 3840x2160پخش میکند.تماشای فیلم ،برنامه ها ،بازی ها و جست وجو در اینترنت در این صفحه خانگی واقعا لذت بخش می باشد.کیفیت صدای عالی با توان20وات ،ورودی های کامپوننت و کامپوزیت،پورت های usbو hdmi،خروجی صدای hdو اینترنت بیسیم از ویژگی های این محصول می باشند.

 ال ای دی منحنی سامسونگ 55JU6600

مشخصات فیزیکی :
خرید ال ای دی منحنی سامسونگ از بانه
سری : 
6
اندازه صفحه نمایش : 
55 "
وضوح : 2160*3840
پانل فوق شفاف : 
فوق العاده پاک کردن
انحنای صفحه نمایش :R4200
ابعاد : 310.0*770.1*1241.7 میلی متر
وزن : 19.1 کیلوگرم
طراحی :
مدل : قالب چین زنی
نوع گودی : VNB
ضخامت : لاغر
رنگ جلو : سیاه
نوع ایستاده : قوس الکتریکی T-شکل
کیفیت تصویربرتر UHD 
خرید ال ای دی فورکای از بانه
شما می توانید با HD فوق العاده جزئیات پیچیده بر روی صفحه نمایش مشاهده کنید وتصاویر را روشن تر از همیشه ببینید.تلویزیون سامسونگ چهار برابر وضوح بیشتر از HD کامل را دارد.
 غنی سازی برنامه های خود در تلویزیون هوشمند 
تلویزیون هوشمند سامسونگ شامل همه چیز است، لذت بردن از همه  برنامه های شگفت انگیز و وب گردی کامل و دسترسی به  محتوای مورد علاقه خود،بدون کوچکترین مشکل  امکان پذیر است.همه در یک نگاه حتی یک برنامه مرورگر وب بهبود یافته است که به شما دسترسی سریع به وب سایت های محبوب در منطقه خود را با یک کلیک، و بدون نیاز به تایپ در URL در دسترس است.
فروشگاه ال ای دی بانه آنلاین
لذت بردن از اینترنت با آسایش
این تلویزیون هوشمند است و همان طور که گفتیم این تلویزیون قادر است تا به اینترنت متصل شود، این روز ها اتصال به اینترنت و هوشمند بودن اجزایی جدانشدنی هستند. هوشمندی این محصول به این معنا است که شما به شبکه سرگرمی‌های  دسترسی خواهید داشت، این دسترسی به بیش از 200 سرویس مختلف می‌تواند باشد، در کنار این دسترسی شما قادر خواهید بود تا به سادگی تبلت و یا گوشی موبایل هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و از مزایای صفحات بزرگ بهره‌مند شوید.
فروشگاه ال ای دی بانه آنلاین
 رنگ نانو کریستال
خرید ال ای دی فورکای از بانه
نمایش رنگ های درخشان و پر جنب و جوش حتی در محدوده وسیع تری افزایش یافته است به طوری که برای یک تجربه کل حسی که باعث می شود شما همه چیز را در یک تماشا واقعی ببینید.با استفاده از نانو فناوری پیشگامانه کریستال،نور تابشی پانل برای تجربه وسیعی دیدنی و جذاب است که باعث ایجاد رنگ های فوق العاده دقیق و غنی منتشر می کند.
موتور SUHD 
فروشگاه آنلاین بانه
سامسونگ ازطریق الگوریتم های منحصر به فرد تسلط بسیاری بر روی محتوای یک ویدیو با  SUHD دارد که باعث تجزیه و تحلیل و بازسازی تصاویر به طوری که مطالب را می توان نزدیکتر به آنچه که توسط خالق محتوا در نظر گرفته شده نمایش داده شود.
لذت بردن از جریان UHD تا گرفتن بازی و خدمات
بانه ویترین
به زودی استفاده از آخرین برنامه ها برای دسترسی به بهترین محتوای UHD در Netflix و آمازون با ارائه دهندگان بیشتردر دسترس شما خواهد بود .جستجو برای محتوا و سریع تر پیدا کردن برنامه ها و فیلمهای شما در حالی که می خواهید هنوز هم تماشای تلویزیون را در برنامه خاصی ادامه دهید.
تغیر دادن موقعیت هر لحظه در یک بازی 
با تلویزیون های هوشمند سامسونگ، سوئیچینگ بین انواع مختلف محتوا به عنوان یک عمل آسان مانند تغییر کانال تلویزیون خود امکان پذیر است. تماشای آنلاین ویدئو، حتی باامکان این که شما ویدیو خود را بازگشت بدیدو راحت از آن لذت ببرید و به یک تجربه سرگرمی های خانگی واقعا هوشمندبرسید.
خرید لوازم خانگی از بانه

خرید کولرگازی از بانه

تجربه برنامه های آنلاین در تلویزیون هوشمند خود
به سادگی میتوانید برنامه های مورد علاقه خود از اخبار، موسیقی، فیلم و برنامه سفارشی خود را تنها با دسترسی به اینترنت ،همه در یک نگاه در دسترس است. این قابلیت  یک برنامه مرورگر وب بهبود یافته است که امکان دسترسی سریع به وب سایت های محبوب در منطقه خود را  میدهد تنها با یک کلیک یک دکمه، و بدون نیاز به تایپ در URL  در دسترس قرار میدهد.
قیمت ال ای دی در بانه
 
هماهنگی کامل تلویزیون و دستگاه های تلفن همراه 
بانه آنلاین
سامسونگ به اشتراک گذاشتن محتوا بین تلویزیون و تلفن همراه  را آسان کرده است . شما میتوانید  یک ویدیوی سرگرم کننده در گوشی هوشمند خود را برای خانواده،به اشتراک بگذارید  و از تماشای آن روی صفحه نمایش بزرگ لذت ببرید،این کار مزیت دیگری که دارد، به شما اجازه میدهد تا  شما آزادانه در  خانه خود که در حال حرکت هستید به مشاهده محتوای مورد علاقه خود  بر روی دستگاه بزرگی انجام دهید.
پردازنده قدرتمند چهار هسته ای برای عملکرد سریع تر
بانه خرید
 تلویزیون هوشمند سامسونگ پردازنده قدرتمند چهار هسته ای را ارائه می دهد و باعث افزایش عملکرد شده است. شما تفاوت را با امکانات چند وظیفه ای و سوئیچینگ بین محتوا و مرور وب متوجه میشود. و همچنین با استفاده از تعامل نرم افزاری قدرت فوق العاده این تلویزیون ها میبینید،که برای سرگرمی شما بسیار لذت بخش ترخواهد بود.
ارتقاء افزایش کیفیت UHD شما در همه حال
خرید الترا اچدی از بانه
باموتور تصویر UHD سامسونگ ،شما می توانید انواع مختلف محتوا را با کیفیت تصویر در سطح UHD لذت ببرید،این بدان معناست که نه تنها در رزولوشن 4K، آن را پردازش میکند بلکه منابع UHD آن را تبدیل به وضوح بسیار بالایی  تبدیل میکند.

فروشگاه اینترنتی بانه آنلاین

بهترین فیلم های HD و تلویزیون را فوق العاده نشان می دهد 
بانه مارکت
استفاده آسان از برنامه های که به شما امکان دسترسی به جدیدترین فیلم های HD را می دهد، از جمله گلدن گلوب برنده جایزه شفاف، موتزارت در جنگل  آمازون و... این ثبت نام برای نسخه آزمایشی 30 روزه رایگان است که میتوانید نخست از طریق مسنجر و یا Netflix محتوای مورد نظر را تماشا کنید. با استفاده از تلویزیون سامسونگ هوشمند  لذت ببرید از سرگرمی های مورد علاقه خود را که دسترسی به آن ها همیشه سخت بوده است.
دسترسی به اینترنت بدون سیم 
 طراحی جذاب شبکه های بی سیم ساخته شده در، قابلیت اتصال ساده به تلویزیون بدون اضافه کردن دستگاه های  خارجی  امکان پذیر است.
ال ای دی منحنی
مشاهده روشنایی شگفت انگیز در تاریک ترین صحنه های 
چراغ های پر جنب و جوش باعث تصاویر با کیفیت بیشتر می شود. این فن آوری باافزایش سطح نور پس زمینه LED روشنایی را به بالاترین درجه افزایش می دهد و بهترین تصویر را مشاهده میکنید.
فروشگاهلوازم خانگی بانه
با اتصال حافظه USB و درایو دیسک سخت به سادگی اشتراک گذاری فیلم، عکس ها و یا موسیقی را انجام دهید همچنین با اتصال HDD به تلویزیون خود میتوانید محتوا را انتقال دهید.در حال حاضر، شما می توانید یک طیف گسترده ای از محتوا را به  راحتی در اتاق نشیمن  خود تجربه می کنند.
بانه
تجربه حل راستین 4K 
خرید جهزیه از بانه
 
تلویزیون سامسونگ UHD سازگار باهمه استانداردهای اروپای دیجیتال UHD هستندکه باعث لذت بردن از تصاویر خیره کننده و میتوانید جزئیات UHD واقعی را تجربه میکنید.

خرید جهزیه از بانه

آوردن یک تجربه کامل چند رسانه ای به اتاق نشیمن شما 
با تعریف رابط چند رسانه ای ورودی (HDMI) مرکز سرگرمی های چند رسانه ای را به اتاق نشیمن خود بیاورید.تلویزیون سامسونگ کیفیت بسیار بالا را فراهم می کند و میتوانید امکان انتقال داده های دیجیتال با HDMI از دستگاه های مختلف را به تلویزیون با سرعت  بالایی انجام دهید.
الترا اچدی منحنی سامسونگ
دیگر امکانات داخل جعبه :
مدل کنترل از راه دور : کنترل هوشمند از راه دور به طور منظم 
باتری (برای کنترل از راه دور) : بله
 کنترل هوشمند: بله
پشتیبانی VESA WALL MOUNT : بله
راهنمای کاربری : بله
E-دستی : بله
کابل برق : بله

این محصول را به همراه گارانتی با ازرانترین قینت از فروشگاه بانه آنلاین خرید نمایید.

برای اطلاعات بیشتر،میتوانید این محصولات را در سایت اختصاصی آن مشاهده نمایید.

خرید ال ای دی از بانه,قیمت ال ای دی در بانه,فروشگاه بانه آنلاین,خرید از بانه,ال ای دی الترا اچدی,بازار بانه,اجناس بانه,خرید ال ای دی سامسونگ,خرید ال ای دی بانه در تهران,خرید ال سی دی از بانه,خرید تلویزیون از بانه,خرید ال ای دی منحنی از بانه,خرید ال ای دی آندروید از بانه,ال ای دی سامسونگ,بانه آنلاین,بانه,سامسونگ,خرید ال ای دی الترا اچدی منحنی سامسونگ 55JU6600

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.