roimusic

roimusic

roimusic
roimusic

roimusic

roimusic

تلویزیون ال ای دی 49 اینچ سه بعدی اسمارت فورکای سونی49X8500B



خرید ال ای دی از بانه

تلویزیون ال ای دی 49 اینچ سه بعدی اسمارت فورکای سونی49X8500B |

TV LED 3D SMART 4K SONY 49X8500


تلویزیون ال ای دی سه بعدی اسمارت فورکای سونی 49X8500B از اولین تولیدات این شرکت با صفحه نمایش الترا اچدی و رزولیشن 3840x2160 می باشد.سونی در این مدل خود در صفخه نمایش 49 اینچی این محصول بیش از 8 میلیون پیکسل گنجانده است که تصویری فوق العاده را تقدیم بیننده می کند.این مدل هوشمند بوده و قابلیت اتصال به اینترنت را با استفاده از کابل rj45 و همچنین بصورت بیسیم دارد.X8500 دارای مجموعه ای کامل از راه های ارتباطی می باشد که در ادامه بطور مفصل با آنها آشنا می شوید.

وقتی برای اولین بار با این تلویزیون ساخته سونی برخورد می‌کنیم باور نمی‌کنیم که این تنها آغازی برای سونی است. تلویزیون‌های سری X85 شروعی بر تلویزیون‌های 4K سونی هستند. در طراحی این سری سونی نسبت به سال گذشته تغییرات کمی داشته است. بدنه ای با ظاهر فولاد گون که بر روی قدم‌هایی کوچک استوار است انسان را به یاد تخیلات تالکین در ارباب حلقه‌ها می‌اندازد و جثه عجیب گیملی( پادشاه غارهای گیلترینگ) سونی که به نظر می‌رسد با استفاده از ایده گام‌های گیملی تلویزیون خود را استوار کرده است با به کار گیری بیش از 8 میلیون پیکسل قصد دارد نقش خود را به عنوان یکی از مهره های اصلی دنیای قاب‌های نمایش تثبیت کند. سونی که سال‌ها در بازار کشور ما به عنوان بازیکن اصلی انواع کالای صوتی و تصویری شناخته می‌شد در زمستان 92 دست به معرفی تلویزیون‌های تازه خود در میان صفحات نمایش Ultra HD زد و این روزها محصولاتی با قیمتی معقول را برای فروش در بازار ایران دارد. با ما در نگاهی جدی‌تر به این تلویزیون همراه باشید.

طراحی - ساخت

خرید ال ای دی سونی از بانه

پیش‌تر هم گفته بودیم که ساخت تلویزیون‌هایی با ظاهر مشابه در میان تولید کنندگان امری شایع است. هرچند این روزها فرقی نمی‌کند در مورد گوشی موبایل صحبت می‌کنیم یا گجت‌هایی بزرگ‌تر و کوچک‌تر، تکرار یک طرح موفقیت را بسیاری دنباله ای بر موفقیت می‌دانند. از این نظر بدنه این تلویزیون شباهت‌های بسیاری با تلویزیون سری W سونی یعنی W800  دارد که در اندازه های مختلف تولید شد و در دیجی‌کالا نیز موجود است. بدنه ای یک پارچه و سیاه رنگ که در مقایسه با نمونه های گران قیمت‌تر 4K سونی و یا دیگر تولید کنندگان حاشیه صفحه نمایش آن بسیار دوست داشتنی است.
پایه‌ها همان طور که پیش از این اشاره کردیم شباهت بسیاری به تخیلات داستان‌های فانتزی دارد اما در کمال تعجب بسیار کارآمد است و می‌تواند همانند دیگر پایه های عجیب سونی به راحتی نقش مطمئن‌ترین تکیه گاه را برای این تلویزیون بازی کند. این بار بر خلاف سری W خبری از پایه تبدیل شونده نیست. به شما حق می‌دهیم اگر این قاب دوست داشتنی را همانند یک تابلوی نقاشی بخواهید بر روی دیوار جا دهید، اما سونی چندان با ما هم عقیده نبوده است و شما برای اتصال این تلویزیون به دیوار باید از پایه ای جداگانه استفاده کنید.

درگاه های ارتباطی

به نظر می‌رسد این محصول حرکتی رو به جلوست. استفاده از نسل تازه استانداردهای تماشا در کنار زبان طراحی موفق سونی محصولی دوست داشتنی تولید کرده است. اما بیایید سری به پشت این تلویزیون بزنیم تا ببینیم آیا سونی در این حرکت رو به جلو تمامیت دارد یا نه؟
در پشت این تلویزیون اتفاق خوشایندی رخ داده است. ورودی‌های کلاسیک تصویر به همراه درگاه LAN در پشت این تلویزیون جا گرفته‌اند و ورودی‌های HDMI و درگاه های USB به کناره قاب پشتی منتقل شده‌اند. به نظر می‌رسد سونی زبانی یک پارچه را حتی در جا گذاری درگاه‌ها پیش گرفته است که منطبق بر حرکت رو به جلوی طراحی است. شما در این تلویزیون به سادگی می‌توانید به اینترنت متصل شوید. دو ورودی کامپوزیت – کامپوننت که در کنار چهار ورودی HDMI به شما این امکان را خواهد داد تا نگرانی برای انتقال تصویر به این تلویزیون نداشته باشید.خروجی صدای دیجیتال و هدفون نیز در این محصول تکرار شده است که به همراهی سه درگاه USB تبدیل به مجموعه ای شده است که در تمام تلویزیون‌های میان رده و پیشرفته وجود دارد که معمولا با وجود Wi-Fi کامل می‌شود. به وسیله درگاه USB از طریق حافظه های فلش و یا هارددیسک های مختلف شما قادر خواهید بود تا به حجم وسیعی از محتوای شخصی دسترسی داشته باشید. فرمت های قابل پشتیبانی توسط این تلویزیون قابل قبول است و در میان آن‌ها می‌توان به MKV اشاره کرد و امکان پخش زیر نویس فارسی که طبیعتا برای مخاطبان ایرانی این محصول امکانی ضروری است.
فروشگاه بانه آنلاین

تلویزیون ال ای دی 49 اینچ سه بعدی اسمارت فورکای سونی49X8500B |

TV LED 3D SMART 4K SONY 49X8500

رابط کاربری

در این رده از تلویزیون‌های سونی همگی به رابط هوشمند مجهزند. به نظر می‌رسد این روزها تولید یک تلویزیون تازه غیر هوشمند کار چندان مهمی نیست و از طرفی تولید یک تلویزیون با صفحه Ultra HD که هوشمند باشد نیز وظیفه ای است که در این محصول نیز تکرار شده است. این تلویزیون هوشمند است و طبیعتا قادر است به اینترنت متصل شود. اتصال به اینترنت جزء جدا نشدنی هوشمندی است، چرا که هیچ یک از این محصولات قادر نیستند تا به تجمیعی برسند که تمام نیازهای شما را مرتفع کنند و در این مورد کمی شبیه گوشی‌های هوشمند عمل می‌کنند. اما سونی در مورد این محصول نیز سبک و سیاق خود را به کار می‌بندد. راهکار سونی در مورد این محصول شبکه سرگرمی‌های سونی است. این شبکه که بیش از 200 سرویس مختلف را برای شما محیا کرده است از نظر سونی هوشمندی است. در کنار این دسترسی شما قادر خواهید بود تا به وسیله قابلیت Miracast به سادگی تبلت و یا گوشی موبایل هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و از مزایای صفحات بزرگ بهره‌مند شوید.
به جز این‌ها، که به میل شما قابل استفاده‌اند نشانه دیگری از هوشمندی در این محصول به چشم نمی‌خورد. با این که سونی تولید کننده ای قدیمی است اما ما معتقدیم از هوشمندی استفاده های زیادی نمی‌کند، این که بتوانید از Skype و یا NETFELIX استفاده کنید به معنی هوشمندی نیست، به عقیده ما تلویزیون هوشمند نیاز به یک رابط کاربری پویا و امکان شخصی سازی دارد. البته تنها سونی نیست که در مورد تلویزیون هوشمند تلاشی بیهوده را آغاز کرده است و دیگر تولید کنندگان نیز چندان موفق عمل نکرده‌اند. به نظر می‌رسد تا از راه رسیدن سیستم عاملی فراگیر برای تلویزیون‌های هوشمند و تعبیر درست این مفهوم هنوز زمان لازم است. هرچند که مدت‌هاست معتقدیم اگر اپل به سراغ تولید تلویزیون برود احتمالا تمام قوانین این بازی عوض خواهد شد.

تصویر

فروشگاه ال ای دی بانه

سونی مدت‌هاست که جایگاه خود را به عنوان تولید کننده ای که رنگ‌ها را به خوبی می‌شناسد تثبیت کرده است. رنگ‌هایی دوست داشتنی که انگار تنها سونی قادر به خلق آن‌ها است. حال تصور کنید که رنگ‌های دقیقی که سونی تولید می‌کند در صفحه نمایشی با هشت میلیون پیکسل به نمایش در آید. نتیجه می‌تواند حیرت آور باشد. تصویری بسیار شفاف که با دقت جزئیات ناپیدای تصویر را به نمایش می‌گذارد و شما را موفق می‌کند تا بتوانید نگاهی تازه به خلاقیت داشته باشید. این قاب سیاه رنگ که نشان سونی را بر خود دارد تجربه ای از جنس سونی است برای تصویر. اما در  مورد تصویر سه بعدی این تلویزیون نمی‌توان با همین حد از رضایت صحبت کرد. شاید با خود بگویید که فیلم‌های سه بعدی و صفحاتی که بتوانند فیلم‌های سه بعدی را به نمایش بگذارند چندان موفق نبوده‌اند و یا این که علاقه ای به این نوع از تصویر نداشته باشید اما حتی با توجه به این نکته هم نمی‌توان کتمان کرد که سونی حرف چندانی برای تولید نمایشگرهای سه بعدی آن هم با این کیفیت را ندارد. مانند همیشه تلویزیون‌های سونی سبک و سیاق استفاده از عینک‌های راحت اما Passive را به کار بسته است. در کل می‌توان گفت که تصاویر این تلویزیون قابل قبول‌اند. بیشینه روشنایی آزاردهنده نیست و جزئیات در محیط‌های روشن نیز به خوبی به چشم می‌آیند.

ریموت کنترل

تا به حال سنگ‌های مونولیتنی که فضانوردان آپولو از ماه به زمین آورده‌اند را دیده‌اید؟ این جمله را یک بار هم در مورد کنسول بازی نسل هشتم سونی پرسیدیم. ریموت کنترل تازه و هوشمند سونی به طرز غریبی شبیه به آن‌ها ساخته شده. مشکی، زمخت و تیز، هر چند که در ظاهر این‌گونه است و در حقیقت با مقایسه این ریموت کنترل هوشمند با نمونه های ساخته شده توسط کره‌ای‌ها بسیار ظریف به نظر می‌رسد. گوشه های تیز در کنار وزن 80 گرمی آن بسیار حس خوشایندی در موقع کار به کاربر منتقل می‌کند. دو باتری نیم قلمی به شما این قابلیت را خواهد داد که ریموت کنترل خود را روشن کنید و به وسیله آن از قابلیت‌های هوشمند تلویزیون سونی استفاده کنید.
عقیده ای که در مورد ریموت کنترل‌های تازه سامسونگ داشتیم در مورد این ریموت کنترل نیز می‌توانیم تکرار کنیم که ریموت کنترل از رابط کاربری پیشرفته تر است. ریموت کنترل تراش‌خورده سونی که با نشان سبز رنگ روشن – خاموش شروع می‌شود در ادامه دارای یک تاچ پد بزرگ است که در پایین به سه دکمه خانه، بازگشت و سایر گزینه‌ها ختم می‌شود. در پایین شیب عجیب سونی نیز می‌توانید دکمه های تکراری + و – را ببینید که به نشان NFC ختم می‌شوند.
اما این تمام ماجرا نیست. سونی روی این مدل با عرضه دو نوع مختلف ریموت کنترل سنگ تمام گذاشته است. هرچند که ریموت کنترل‌های هوشمند دوست داشتنی‌اند اما در عمل برای همه کاربران کارایی ندارند. در کنار این ریموت دوست داشتنی شما ریموت کنترل دیگری خواهید داشت که دکمه ای و شلوغ است و در عین حال تمامی نیازهای شما را پاسخ گو خواهد بود.

بانه کالا

خرید تلویزیون

بانه ویترین

خرید ال ای دی از بانه

دیجی بانه

بانه خرید

بانه مارکت

بانه شاپ

صدا

در مورد صدا مدت‌هاست که سونی تغییری مشخص نداشته است. صدا در این تلویزیون به وسیله دو اسپیکر با قابلیت پوشش دهی بالا و از نوع Down Firing ایجاد می‌شود. این اسپیکر های 10 واتی که مجموعا قدرتی برابر با 20 وات دارند به واسطه معماری انحصاری سونی در طراحی و ساخت، قادرند تا کلیه فضایی را که تلویزیون در آن قرار گرفته است پوشش دهند. به وسیله تکنولوژی Clear Audio + شما می‌توانید صدای بهتری بشنوید که وضوح آن به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

جمع بندی

تلویزیونی دوست داشتنی از سونی که تصویری امیدوار کننده دارد. بدنه ای یک دست و سیه‌فام با قابلیت نمایش Ultra HD که کمی از تماشای فیلم‌های سه بعدی در آن نا امید می‌شوید. رابط کاربری مناسبی دارد و بیشتر نیازهای معمول شما را به وسیله اینترنت رفع می‌کند.

این محصول را به همراه گارانتی با ارزانترین قیمت از فروشگاه بانه آنلاین خرید نمایید.

برای اطلاعات بیشتر،میتوانید این محصولات را در سایت اختصاصی آن مشاهده نمایید.

خرید ال ای دی از بانه,خرید ال سی دی از بانه,خرید تلویزیون از بانه,ال ای دی الترا اچدی سونی,ال ای دی سونی,خرید از بانه,بهترین فروشگاه اینترنتی بانه,بازار بانه,الترا اچدی سونی 49X8500B,خرید سه بعدی سونی 49X8500B,قیمت ال ای دی در بانه,قیمت محصولات بانه,لیست قیمت ال ای دی در بانه,49X8500B,خرید سه بعدی از بانه,تلویزیون 49 اینچ بانه,خرید لوازم خانگی از بانه,خرید ال ای دی بانه در تهران,بانه آنلاین, TV LED 3D SMART 4K SONY 49X8500,خرید لوازم خانگی از بانه,بانه,راهنمای خرید ال ای دی در بانه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.