roimusic

roimusic

roimusic
roimusic

roimusic

roimusic

اس ام اس تبریک تولد

چند تا اس ام اس مخصوص تبریک تولد را مشاهده کنید

 اس ام اس تبریک تولد

اس ام اس

الهی همیشه مثل چراغ راهنمایی باشی

لپت همیشه قرمز ، روی دشمنات زرد ، دلت همیشه سبز

تولدت مبارک

اس ام اس تبریک تولد خنده دار

بازم شده تولد

تولده یه اسکل

دست بزنید براش چون

تازه شده یه شاسکول

از طرف دیوونه ها (دوستان)

اس ام اس تبریک تولد خنده دار

دوستت دارم قد یه بشکه بنزین

خاطرخواتم قد یه پمپ بنزین

روز تولد تو بهترینم ، هدیه بهت میدم یه کارت بنزین!

اس ام اس تبریک تولد خنده دار

فوووووووت ….. فووووووووت ….

فوووووووت ….. فووووووووت …

فوووووووت ….

بیا شعما رو فوت کن !

تولدت مبارک !

تبریک تولد خنده دار

یه گل دارم فلفلیه!

مثل بهاره اما قلقلیه!

دوسش دارم فراوان

گل من کنارم بمون

تولد تولد تولدت مبارک گل نازم

اس ام اس تبریک تولد خنده دار

بند بند دلت بنده . . . . به بند بند دلت بنده

دلبند بنده ” تولدت مبارک  “

اس ام اس تبریک تولد خنده دار

گاو و الاغ و اردک

کبریت و گاز و فندک

جوجه و مرغ و لک لک

تولدت مبارک

تبریک تولد خنده دار

اه امشب اصلا حالم خوب نیست

چه شبه نحسیه امشب

انگار همه ی دردا تو وجودمه

ستاد کوفت کردن تولد دوستان

اس ام اس تبریک تولد خنده دار

سلاااام عزیزم چطوری؟ خوبی؟

چه خبرا؟ همه خوبن؟

چه کارا میکنی؟ درس میخونی یا نه؟

خب فدات شم. خداحافظ

فکر کردی یادم رفته؟

نه عزیــــــزم

تولـــــــدت مبارکـــــ

اس ام اس تبریک تولد خنده دار

امیدوارم صد سال بعد در چنین روزی کنارت کلی نوه نتیجه باشه

و شمعای کیک تولدت رو فوت کنی و هیچی از کیکم به خودت نرسه

تبریک تولد خنده دار

میدونم منتظری تبریک بهت بگن!

میدونم یه اس که میاد فکر میکنی تبریکه!

میدونم فک کردی ما یادمون نبوده

ولی من یادم بود

تولدت مبارک عزیزم!

اس ام اس تبریک تولد خنده دار

دارم فکر میکنم امروز چه روزیه؟

تو یادته؟

حس میکنم یه خبرایی هست!

بیخیال چیزی یادم نمیاد

.

.

.

ستاد حالگیری روز تولد دوستان

تبریک تولد خنده دار

یک سال بزرگتر شدی ، هنوز آدم نشدی تو ؟!!

تا کی میخوای فرشته بمونی هاااا !

سالروز زمینی شدنت مبارک

تبریک تولد خنده دار

تولدتـــــ مبارکـــ

ایشالا یه سال دیگه پر از سلامتی داشته باشی

زیر کامیون نری…سرطان نگیری

فلج نشی…سکته نزنی

درد بی درمان هم نگیری

کلا همه جوره بهت هیچ مرضی نرسه

بازم تولدت مبارک !!





تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سه بعدی اسمارت سونی 50W800C


خرید تلویزیون از بانه

تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سه بعدی اسمارت سونی 50W800C

TV LED FULL HD SMART 3D SONY 50W800


تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سه بعدی  50W800C از تلویزیون های هوشمند دسته ال ای دی ساخت شرکت سونی می باشد که در سری 800  عرضه کرده است .این تلویزیون باصفحه نمایش 50 اینچی و کیفیت فول اچدی قابلیت پخش تصاویز سه بعدی را نیز دارد.

طراحی باریک و هوشمندانه از مشخصات ظاهری این ال ای دی تخت می باشد.بخش نرم افزار این تلویزیون زیبا را سیستم عامل معروف اندروید برعهده دار است و می توان از برنامه های متنوع و بازی های اندرویدی لذت برد.

تلویزیون بانه

دارای 2 پورت usb  و4 پورت hdmi می باشد وهمچنین تمامی کانال های داخلی و خارجی را با اشتفاده از گیزنده های داخلی دیجیتالی دریافت و با کیفیت فول اچدی پخش می نماید.

تلویزیون سونی w800c  باکیفیت و قیمت مناسب در بانه آنلاین به فروش می رسد.

خرید ال ای دی سونی از بانه

خرید از بانه

تصویر
تلویزیون 50 اینچ W800C سونی دارای تصویری کاملا مناسب می باشد.این مدل دارای کیفیت Full HD با رزولوشن 1920x1080 می باشد.در طی بررسی ها و تست هایی که کارشناسان فروشگاه اینترنتی بانه ویترین انجام دادند متوجه این شدند که این مدل دارای کنتراست بالایی می باشد و تصاویری لذت بخش را برای شما به ارمغان می اورند.تلویزیون ال ای دی سه بعدی اسمارت 50W800C دارای رنگ سیاه کاملا عالی می باشد و برای شما رنگ های سیاه را کاملا لذت بخش تولید می کند و همچنین در نقطه تضاد ان یعنی سفید هم به این صورت می باشد و رنگ های سفید هم به نسبت رقبای این مدل کاملا شفاف تر و واقعی تر هستند.همچنین این مدل در رنگ های دیگر هم به همین صورت هستند یعنی رنگ های دیگر رو هم شما در تصاویر مختلف به صورت کاملا طبیعی تماشا می کنید و در تست هایی که ما در بروی تصاویر مخصوص امتحان کردیم نمره خوبی را از این رنگ ها دریافت کردیم.

تلویزیون سونیبانه خرید

صدا

طبق تست هایی که ما بر روی صدای این مدل انجام دادیم, صدای قدرتمندی دریافت نکردیم و همانطور که در نقد و بررسی های قبل هم نوشتیم نباید از یک تلویزیون صدای قدرتمند توقع داشت و باید بیشتر روی کیفیت و شفافیت ان تمرکز کنید البته نه به این صورت که دیگه اصلا به قدرت صدا اهمیت ندیم, بلکه بیشتر روی کیفیت و وضوح ان تمرکز کنیم.در کل این مدل دارای قدرت خروجی صدای 20 وات می باشد و از نکات مهم این تلویزیون همان شفافیت صدا می باشد که میشه گفت صدای واضح و با کیفیتی راتولید می کند.
خرید تلویزیون از بانه

قیمت ال ای دی در بانه

تلویزیون اسمارت
تلویزیون اسمارت یا همان هوشمند 50W800 قابلیت اتصال به اینترنت از طریق کابل LAN و یا اتصال بی سیم Wi-Fi را دارد.همچنین این ال ای دی اسمارت دارای مرورگر وب می باشد که شما را قادر می سازد تا به دنیای اینترنت و وبگردی وارد شوید.شما می توانید وارد دنیای سرگرمی های سونی شوید و همچنین می توانید از طریق دنیای نرم افزارها, برنامه های مورد علاقه تان را روی تلویزیون نصب کنید تا از انها لذت ببرید.از جمله این نرم افزارها می توان به Skype اشاره نمود.همچنین این مدل سازگاری Opera App را دارد.از دیگر قابلیت های ال ای دی اسمارت 50W800B می توان به شبکه های اجتماعی فیسبوک و توییتر اشاره نمود که البته همانطور که می دانید این شبکه های اجتماعی فیلتر می باشند.همچنین این ال ای دی سه بعدی دارای قابلیت اتصال به شبکه فیلم های سونی را دارد که در نوع خود از مشخصات جالب این تلویزیون می باشد.

خرید از بانه

سه بعدی سونی

این محصول را به همراه گارانتی با ارزانترین قیمت از فروشگاه بانه آنلاین خرید نمایید.

برای اطلاعات بیشتر،میتوانید این محصولات را در سایت اختصاصی آن مشاهده نمایید.

فروش تلویزیون سه بعدی سونی,خرید تلویزیون سه بعدی سونی,خرید تلویزیون سونی از بانه,خرید تلویزیون سونی بدون گارانتیخرید تلویزیون سونی led,خرید تلویزیون سونی بانه,خرید تلویزیون سونی w800c,خرید تلویزیون 50 اینچ سونی,خرید اینترنتی تلویزیون سونی,فروش تلویزیون سونی در بانه,خرید تلویزیون سونی در بانه,سایت خرید تلویزیون سونی,فروشگاه خرید تلویزیون سونی,مرکز خرید تلویزیون سونی,فروش تلویزیون هوشمند سونی,خرید از بانه,خرید تلویزیون بانه ای,خرید اینترنتی بانه,بانه,فروشگاه بانه آنلاین,بانه آنلاین,خرید اینترنتی از بانه

تلویزیون سه بعدی اندروید سونی 50W805C

خرید تلویزیون سونی از بانه,خرید تلویزیون سونی بدون گارانتی,خرید تلویزیون سونی led,خرید تلویزیون سونی بانه,خرید تلویزیون سونی 4k,خرید تلویزیون سونی 3d,خرید تلویزیون سونی ال ای دی,خرید اینترنتی تلویزیون سونی,فروش تلویزیون سونی بانه,فروش تلویزیون سونی در بانه,خرید تلویزیون سه بعدی سونی,فروش تلویزیون سونی سه بعدی,مشاوره برای خرید تلویزیون سونی,خرید جدیدترین تلویزیون سونی,مرکز فروش تلویزیون سونی در بانه,راهنمای خرید تلویزیون سونی,فروشگاه خرید تلویزیون سونی,خرید تلویزیون هوشمند سونی,فروشگاه بانه,بانه,فروشگاه بانه انلاین,سایت بانه,خرید اینترنتی از بانه

تلویزیون بانه

تلویزیون سه بعدی اندروید سونی 50W805C|

LED TV 3D SMART ANDROID SONY KDL-50W805C


تلویزیون سه بعدی سونی W805C دارای صفحه نمایش 50 اینچی با کیفیت فول اچدی می باشد.سونی این محصول را در سال 2015 وارد بازار نموده .رابط کاربری این تلویزیون را سیستم عامل اندروید تشکیل می دهد.ظاهر بسیار ظریف ظریف و شیک این محصول موجب محبوبیت و فروش بیشتر این محصول در بازار بانه گردیده است.

مدل 50W805C سونی دارای کنتراست عالی و کیفیت تصویر فول اچ دی می باشد و به نسبت پولی که بابت آن پرداخت می کنید ارزش چند برابر دارد. بهبود عالی تصاویر با تکنولوژی Motionflow XR صورت می گیرد و آن تکنولوژی ابتکاری سبب ایجاد فریم هایی اضافی در بین پخش منابع اصلی می شود. چهار پورت HDMI و سه پورت USB، کمک شایانی به انتقال محتواها می کنند و تمامی تکنولوژی های اسمارت انتقال محتواها در تلویزیون 50W805C گنجانده شده اند. با تکنولوژی S-Force، غرق در فضای برنامه های جذاب بشوید و از جلوه ی صوتی آن ها لذت ببرید. طیف موج صوتی از طریق اسپیکرهای چپ و راست به تمامی گوشه های اتاق می رود. تلویزیون 50 اینچ سونی ، هیچ مشکلی بابت نصب بر روی دیوار ندارد و می توانید از براکت های ثابت و چندجهته برای آن استفاده کنید.

سرگرمی های خود را با تلویزیون اندرویدی سونی گسترش دهید

خرید ال ای دی سونی از بانه

FEATURE 50W805C  

  •     تلوزیون اندرویدی سونی
  •     موتور پردازش تصویرX-Reality™ PRO
  •     طراحی فوق باریک
  •     دنیای سه بعدی (فعال)
  •      قابلیت ClearAudio+
  •     دارای سرعت رفرش تصویرXR 800هرتز برای مانع از ایست و پرش تصویر
  •     بلندگوهای Bass Reflex
  •     امکان One-Flick Entertainment
  •     سایز صفحه نمایش: 50 اینچ
  •     نوع تلویزیون: سه بعدی، اسمارت و اندروید
  •     دارای گیرنده شبکه های استانی و جهانی (DVBS2)
  •     تکنولوژی Screen mirroring برای اشتراک بی سیم محتواها به صفحه نمایش
  •     صدای فراگیر و سینمایی S-Force
  •      چهار پورت  hdmi و سه usb

 
خرید ال ای دی سه بعدی هوشمند سونی
برای توضیحات این تلویزیون لطفا با ما همراه باشید
تلویزیون ال ای دی  آندروید  سونی
 تلویزیون اندروید 50W805C سونی به شما امکان دسترسی به دنیای وسیعی از فیلم، نمایش های تلویزیونی، موسیقی و برنامه های موجود در گوگل پلی، برای داشتن ساعت های بسیاری شادی را می دهد. همچنین می توانید به دامنه وسیعی از ابزارهای اندرویدی به صورت بدون سیم جهت انتقال و همگام سازی اطلاعات مورد علاقه تان متصل شوید. تماشای تلویزیون و برنامه های آن هیچ گاه به این سادگی نبوده است.
محصولات بانه

تکنولوژی Motionflow XR سبب ارائه ی عالی تصاویر متحرک می شود.
از جزئیاتی نرم و تیز در توالی صحنه های اکشن تلویزیون 50W805C استفاده شده است. بهبود عالی تصاویر با تکنولوژی Motionflow XR صورت می گیرد و آن تکنولوژی ابتکاری سبب ایجاد فریم هایی اضافی در بین پخش منابع اصلی می شود. در مدل های زیادی از تلویزیون های سونی، فریم های سیاه یا آبی برای جلوه ی سینمایی ادغام می شود.

تصاویر خیره کننده، جزئیات تعریفی
X-Reality PRO ضمن این که از تکنیک پردازش تصویر هوشمند X-Reality بهره مند است، بعد فوق العاده ای را به وضوح تصویر می افزاید. این فناوری شامل پایگاه داده های خلق واقعیت است که قادرست حتی فیلم های با کیفیت استاندارد را نزدیک به کیفیت HD تبدیل نماید. شکل ها و سایه ها با سرعتی برق آسا؛ روان تر، روان تر به تصویر کشیده می شوند. نتیجه حیرت آورترین تصویری است که تاکنون خلق شده است.
لوازم خانگی بانه

به جستجوی صوتی بپردازید.
زمان کمی را به جستجو بر روی وب ها اختصاص دهید. جستجوی صوتی تلویزیون اندروید 50W805C به شما اجازه ی جستجوی بسیار ساده ای از محتواها را می دهد. بنابراین به آسانی می توانید به دیدن برنامه های توصیه ای ، کمدی و لیستی عالی از برنامه های جذاب بپردازید.فناوری تشخیص صدای در عملکرد تشخیص صدای شما به صورت خودکار چیزی که شما به دنبال آن می گردید را بازیابی می کند؛ پس بنابراین دیگر نیاز نیست زمان خود را برای جستجوی دستی بین اطلاعات هدر دهید.

از بازی و فیلم های خود در نمایشگر بزرگ لذت ببرید.
از بازی و فیلم های خود در نمایشگر بزرگ لذت ببریدگوگل کست به شما امکان برادکست فیلم، نمایش تلویزیونی و عکس ها را از طریق تلفن ها اندرویدی و iOS و یا لپ تاپ بر روی تلوزیون را می دهد.جهانی از ارتباط و برنامهبه تماشای فیلم بنشینید، به رادیو گوش فرا دهید و یا موسیقی مورد علاقه یا برنامه کاربردی خود را از گوگل پلی دریافت کنید..

تلویزیون بانه

خرید ال ای دی از بانه

بانه تلویزیون

خرید تلویزیون از بانه

بانه کالا

دیجی بانه

بانه شاپ

بانه مارکت

بانه خرید

بانه ویترین

بانه آنلاین

بانه پلاس



لمس کنید، ببینید و به اشتراک بگذارید
تمام چیزی که لازم دارید یک تماس است. گوشی سازگار با فناوری NFC را با کنترل از راه دور NFC براویا تماس دهید تا ارتباط بی سیم در یک چشم به هم زدن با تلوزیون برقرار شود. سپس هر آنچه را که بر روی صفحه تلفن هوشمند دارید، بر روی صفحه بزرگ براویا تماشا کنید.
نمایش ویدیوها، عکس ها، نرم افزارهای کاربردی، صفحات وب و بازی ها بر روی صفحه بزرگ، در حالی که صدای تقویت شده بلند و شفاف از بلندگوهای تلوزیون پخش می شود، عالی به نظر می رسند. راه اندازی از این راحت تر نمی توانست باشد. دیگر لازم نیست نگران کدهای دسترسی یا تنظیمات پیچیده باشید.


با تکنولوژی Screen mirroring (اشتراک محتواها به صورت بدون سیم از موبایل بر روی تلویزیون)
 محتواهای گوشیتان را توسط Screen mirroring به تلویزیون انتقال داده و بر روی صفحه نمایش تلویزیون براویای سونی ببینید. تکنولوژی Screen mirroring با تمامی گوشی های Xperia و تبلت ها سازگار دارد. لذت چند برابر مشاهده ی برنامه ها را به خانواده تان هدیه کنید.
قیمت سینما خانگی ال جی در بانه

صدای فراگیر و سینمایی  برای صدا کاملا بهینه
با تکنولوژی S-Force، غرق در فضای برنامه های جذاب بشوید و از جلوه ی صوتی آن ها لذت ببرید. طیف موج صوتی از طریق اسپیکرهای چپ و راست به تمامی گوشه های اتاق می رود. جلوه ی صوتی آن به صورت سه بعدی پخش می شود.
موسیقی، گفتار و جلوه‌های صوتی هر آنچه تماشا می‌کنید را بسیار صاف و تفکیک‌پذیر بشنوید. قابلیت ClearAudio+ صدای تلویزیون را آنچنان دقیق و بهینه تنظیم می‌کند تا بتوانید به عمق آنچه تماشا می‌کنید سفر نمایید. در این قابلیت، صدای فراگیر ۳۶۰ درجه توسط S-Force Front Surround تولید می‌شود و قابلیت ClearPhase صداهای با فرکانس پایین، متوسط و بالا را تنظیم می‌کند و صدای افراد را واضح می‌کند.
استفاده از مواد با کیفیت و طراحی بی نظیر در ساخت بلندگوها، سبب شده است که با وجود این که اسپیکرهای به کار رفته به سبب باریک بودن تلوزیون های صفحه تخت بسیار کوچک هستند صدای فوق العاده شفاف و با کیفیت همراه با صدای بم (بیس) فراوان همراه گردد و در کنار این موضوع بازه وسیعی از اصوات را نیز پوشش دهند. این تلوزیون بر خلاف تلوزیون های معمول که بر افزایش کیفیت صدا تمرکز نموده اند بر افزایش کیفیت سرگرمی های خانگی شما تمرکز نموده است تا آن را ارتقا بخشد.
فروشگاه اینترنتی بانه

 برای نصب جذاب بر روی دیوار
 تلویزیون 50W805C به فضای اتاق نشیمنتان جلوه ی خاصی می بخشد و هیچ مشکلی بابت نصب بر روی دیوار ندارد. صفحه نمایش مدل 50W805C دارای قاب باریک می باشد و می توانید تمرکز زیادی بر روی سرگرمی هایتان داشته باشید.

حالت فوتبال زنده برای تمامی دوستداران فوتبال
 هنگامی که با حالت فوتبال (Football mode) به مشاهده ی برنامه ها می نشینید، احساس حضور در آن فضا را پیدا می کنید. تنظیمات صوتی به صورت اتوماتیک برای بازافرینی تجربه ی شنیداری فضای استادیوم تنظیم می شوند.

در فضای سه بعدی تلویزیون 50W805C غرق شوید.
از فیلم های بلوری سازگار، پخش تلویزیون ها و ویدیوهای وب با جزئیات و تصاویر عالی لذت ببرید. تصاویر را با عمق طبیعی دریافت کنید و در فضای برنامه های ورزشی، فیلم ها و بازی ها غرق شوید.
با کمک قابلیت شبیه‌ساز سه بعدی موجود در این تلویزیون می‌توانید تصاویر  Full HD را به ۳D‌ تبدیل نمایید و به دنیای جدیدی از سرگرمی‌ها قدم بگذارید. همچنین می‌توانید از امکان SimulView در زمان بازی کردن نیز بهره ببرید.


سرگرمی One-Flick برای پیدا کردن سریع
 دنیایی از محتواها را با رابط کاربری مبتکرانه و سریع One-Flick کنترل  کنید. دیدن ویدیوهای اینترنتی، برنامه ها، تصاویر و محتواهای دیگر را با تکنولوژی One-Flick تجربه کنید و به تقویت دید بپردازید.

محتواهای جذاب گوشیتان را بر روی صفحه نمایش تلویزیون 50W805C ببینید.
با کابل MHL، از برنامه ها و رسانه های جذاب بر روی تلویزیون استفاده کنید. در حالی که کابل mhl را به تلویزیون متصل کرده اید، گوشی هوشمندتان شارژ خواهد شد.

صفحه باریک مناسب برای هر اتاقی
تلوزیون براویا سونی شما با خطوط براق و یک نمایشگر باریک زیبا برای تکمیل دکوراسیون فضای داخلی منزل شما همراه شده است.

مشخصات فنی تلویزیون 50w805c

  • نمایشگر: 50 اینچ و 108 سانتی متر
  • مدل: 50W805C  
  • سایز صفحه نمایش: 50 اینچ
  • سازگار با سه بعدی: بلی
  • کیفیت تصویر: فول اچ دی
  • اسکن تصویر: 800 هرتز
  • نرخ رفرش: 400 هرتز
  • نوع سه بعدی : اکتیو
  • پس زمینه ی ال ای دی :  Edge-LED
  • شکل صفحه نمایش: تخت
  • کاهنده ی نویز: دارد
  • تکنولوژی مورد استفاده در تصاویر:  Motionflow XR
  • نسبت کنتراست پویا:  1000000:1
  • رزولوشن: فول اچ دی
  • حالت تصویر:  480i, 480p, 576i, 576p, 720p, 1080i, 1080p
  • تنظیم فرمت صفحه نمایش:  14:9, Auto, Zoom
  • نسبت کنتراست:  16:9
  • زاویه دید افقی: 178 درجه
  • زاویه دید عمودی: 178 درجه

خرید از بانه
تیونر تلویزیون 50W805C 

  • جستجوی خودکار کانال: دارد
  • سیستم فرمت سیگنال دیجیتال:  DVB-C, DVB-S, DVB-S2, DVB-T, DVB-T2
  • تیونر: آنالوگ و دیجیتال و گیرنده ی کانال های خارجی
  • باند تلویزیون:  UHF, VHF
  • سیستم فرمت سیگنال آنالوگ:  NTSC, NTSC 3.58, NTSC 4.50, PAL, PAL BG, PAL DK, PAL L, PAL M, SECAM
  • DVB-T : دارد  
  • DVB-T2 : دارد  
  • DVB-S: دارد  
  • DVB-S2 : دارد
  • DVB-C : دارد
  • سونی 50ص805ز-50ص805ر سخدغ

خرید از بانه
تلویزیون اسمارت

  •     تلویزیون اسمارت: دارد
  •     مرورگر وب : دارد
  •     برنامه ی Skype: دارد
  •     برنامه ی ویدیویی: یوتیوب
  •     ورژن سیستم عامل: اندروید
  •     تکنولوژی Screen mirroring: دارد


ویژگی های صوتی

  • سیستم صوتی: دالبی،  NICAM/A2, Dolby
  • پاور صوتی RMS: بیست وات
  • اسپیکر تعبیه ای در داخل تلویزیون: دارد
  • شمار اسپیکرها: 2
  • تکنولوژی دالبی:  Dolby Digital, Dolby Digital Plus, Dolby Digital Pulse
  • حالت تصویر:  Vivid / Standard / Custom / Cinema Pro / Cinema Home / Sport / Animation / Photo-Vivid / Photo-Standard / Photo-Custom / Game / Graphics
  •  ضبط صوتی: دالبی دیجیتال
  • تکنولوژی های رمزگشایی صوتی:  Dolby Digital Plus, Dolby Digital Pulse


پورت ها و تعاملات

  •     شمار پورت های اترنت: یک
  •     پورت RF: یک
  •     تعداد پورت های اسکارت: یک
  •     تعداد پورت های خروجی آپتیکال صدای دیجیتال: یک
  •     شمار پورت های ویدیویی کمپوزیت: یک
  •     شمار پورت های ویدیویی کمپوننت: یک
  •     USB 2.0: سه
  •     مشخصه ی امنیتی HDCP : بلی
  •     پورت های hdmi: چهار
  •     کنترل الکترونیکی : همگام سازی براویا
  •     شمار اسلات های CardBus PCMCIA: یک
  •     شمار خروجی های صوتی: دو
  •     mhl: دارد
  •     ورژن mhl:  2.0


شبکه

  •     اتصال وای فای: دارد
  •     مرورگر وب: اپرا
  •     اتصالWLAN: آماده
  •     بلوتوث: دارد
  •     وای فای دایرکت: دارد
  •     تکنولوژی ارتباطی نزدیک به موبایل : دارد


مشخصات دیگر تلویزیون


  • تایمر خواب: دارد
  •  تایمر خاموش و روشن: دارد
  •  تصویر در تصویر: دارد
  •  حالت اسمارت:  Cinema, Custom, Game, Graphics, Photo, Sports, Standard, Vivid
  • راهنمای برنامه ی الکترونیکی: دارد
  •   زبان های تلویزیون 50W805C  :     
  •   BUL, CAT, CRO, CZE, DAN, DEU, DUT, ENG, ESP, EST, FIN, FRE, GRE, HEB, HUN, ITA, KAZ, LAV, LIT, NOR, POL, POR, RUM, RUS, SER, SLK, SLV, SWE, TUR, UKR
  •  شمار زبان های osd: سی و دو

خرید جهزیه از بانه
کارایی

  •     فرمت ویدیویی:    3GP, AVI, MKV, MOV, MP4, MPEG1, MPEG2, WEBM, WMV, XVID
  •     فرمت صوتی:    LPCM, MP3, WMA
  •     فرمت تصویر:    JPG, MPO
  •     (teletext): دارد
  •     حالت بازی: دارد
  •     کنترل والدین: دارد
  •     بازپخش 24p : دارد
  •     سنسور روشنایی محیط: دارد
  •     ویژگی پانوراما: دارد
  •     تشخیص چهره: دارد
  •     عملگر ساعت: دارد
  •     شمار صفحه های ذخیره ای (teletext):  دو هزار صفحه
  •     رنگ عمیق: دارد
  •     سیستم فایل: ExFAT, FAT16, FAT32, NTFS
  •     تکنولوژی پردازشگری تصویر: Sony X-Reality PRO


طراحی

  •     رنگ: قاب سیاه و پایه نقره ای

   
ویژگی های مصرف برق و انرژی تلویزیون 50W805C  

  • مصرف پاور عمومی: 55W - 98W وات
  • کلاس بهره وری انرژی:  A+
  • گواهی DLNA : دارد


مشخصات ظاهری تلویزیون 50W805C  

  • سایز بدون پایه:  WxHxD): 962 x 565 x 59 mm)
  • سایز با پایه: WxHxD): 962 x 602 x 179 mm)   
  • وزن بدون پایه: 10.9 کیلوگرم
  • وزن با پایه: 11.8 کیلوگرم

لوازم جانبی

  •     پایه: دارد
  •     باتری: دارد
  •     ریموت RMT-TX100D : دارد
  •     کیت دیواری : دارد
  •     کابل: AC
  •     دفترچه ی راهنما: دارد
  •     راهنمای کاربر: دارد
  •     راهنمای نصب تلویزیون: دارد
  •     عینک های سه بعدی: خرید به صورت جداگانه

این محصول را به همراه گارانتی با ارزانترین قیمت از فروشگاه بانه آنلاین خرید نمایید.

برای اطلاعات بیشتر،میتوانید این محصولات را در سایت اختصاصی آن مشاهده نمایید.

خرید ال ای دی از بانه,خرید ال سی دی از بانه,خرید تلویزیون از بانه,ال ای دی الترا اچدی سونی,ال ای

تلویزیون سه بعدی اسمارت فول اچدی اندروید سونی 50W808C

تلویزیون بانه

تلویزیون سه بعدی اسمارت فول اچدی اندروید سونی 50W808C |

LED FULL HD 3D SMART ANDROID SONY KDL-50W808C


تلویزیون سه بعدی اسمارت فول اچدی اندروید سونی 50W808C از ساخته های جدید سونی در سال 2015 می باشد.سونی  از صفحه نمایش ال ای دی سه بعدی با انداره 50 اینچ استفاده کرده .سیستم عامل این تلویزیون اندروید نسخه 5.0 می باشد.قابلیت های ارتباطی 50w808c شامل WiFi, Screen Mirroring, MHL, DLNA می باشد و بی شک بی نقص می باشد.
ظاهر این تلویزیون بسیار شیک می باشد .بدنه باریک و فریم دور صفحه نمایش زیبایی خاصی به این ال ای دی بخشیده است. یکی از بهترین تلویزیون های موجود در بانه می باشد.سونی در زمینه صفحات نمایشی همواره جزو بهترین تولیدکننده ها بوده و همیشه کیفیت و کارائی محصولات سونی زبانزد همگان بوده است
سرگرمی های خود را با تلویزیون اندرویدی سونی گسترش دهید

خرید ال ای دی سونی از بانه

FEATURE 50W808C  

تلویزیون بانه

خرید ال ای دی از بانه

بانه تلویزیون

خرید تلویزیون از بانه

بانه کالا

دیجی بانه

بانه شاپ

بانه مارکت

بانه خرید

بانه ویترین

بانه آنلاین

بانه پلاس

  •     تلوزیون اندرویدی سونی
  •     موتور پردازش تصویرX-Reality™ PRO
  •     طراحی فوق باریک
  •     دنیای سه بعدی (فعال)
  •      قابلیت ClearAudio+
  •     دارای سرعت رفرش تصویرXR 800هرتز برای مانع از ایست و پرش تصویر
  •     بلندگوهای Bass Reflex
  •     امکان One-Flick Entertainment
  •     سایز صفحه نمایش: 50اینچ
  •     نوع تلویزیون: سه بعدی، اسمارت و اندروید
  •     دارای گیرنده شبکه های استانی و جهانی (DVBS2)
  •     تکنولوژی Screen mirroring برای اشتراک بی سیم محتواها به صفحه نمایش
  •     صدای فراگیر و سینمایی S-Force
  •      چهار پورت  hdmi و سه usb

 
خرید ال ای دی سه بعدی هوشمند سونی مدلLED 3D FHD SMART SONY   KDL-50W808C

برای توضیحات این تلویزیون لطفا با ما همراه باشید
تلویزیون ال ای دی  آندروید  سونی
 تلویزیون اندروید 50W808C سونی به شما امکان دسترسی به دنیای وسیعی از فیلم، نمایش های تلویزیونی، موسیقی و برنامه های موجود در گوگل پلی، برای داشتن ساعت های بسیاری شادی را می دهد. همچنین می توانید به دامنه وسیعی از ابزارهای اندرویدی به صورت بدون سیم جهت انتقال و همگام سازی اطلاعات مورد علاقه تان متصل شوید. تماشای تلویزیون و برنامه های آن هیچ گاه به این سادگی نبوده است.
محصولات بانه

تکنولوژی Motionflow XR سبب ارائه ی عالی تصاویر متحرک می شود.
از جزئیاتی نرم و تیز در توالی صحنه های اکشن تلویزیون 50W808C استفاده شده است. بهبود عالی تصاویر با تکنولوژی Motionflow XR صورت می گیرد و آن تکنولوژی ابتکاری سبب ایجاد فریم هایی اضافی در بین پخش منابع اصلی می شود. در مدل های زیادی از تلویزیون های سونی، فریم های سیاه یا آبی برای جلوه ی سینمایی ادغام می شود.

تصاویر خیره کننده، جزئیات تعریفی
X-Reality PRO ضمن این که از تکنیک پردازش تصویر هوشمند X-Reality بهره مند است، بعد فوق العاده ای را به وضوح تصویر می افزاید. این فناوری شامل پایگاه داده های خلق واقعیت است که قادرست حتی فیلم های با کیفیت استاندارد را نزدیک به کیفیت HD تبدیل نماید. شکل ها و سایه ها با سرعتی برق آسا؛ روان تر، روان تر به تصویر کشیده می شوند. نتیجه حیرت آورترین تصویری است که تاکنون خلق شده است.
لوازم خانگی بانه

به جستجوی صوتی بپردازید.
زمان کمی را به جستجو بر روی وب ها اختصاص دهید. جستجوی صوتی تلویزیون اندروید 50W808C به شما اجازه ی جستجوی بسیار ساده ای از محتواها را می دهد. بنابراین به آسانی می توانید به دیدن برنامه های توصیه ای ، کمدی و لیستی عالی از برنامه های جذاب بپردازید.فناوری تشخیص صدای در عملکرد تشخیص صدای شما به صورت خودکار چیزی که شما به دنبال آن می گردید را بازیابی می کند؛ پس بنابراین دیگر نیاز نیست زمان خود را برای جستجوی دستی بین اطلاعات هدر دهید.

از بازی و فیلم های خود در نمایشگر بزرگ لذت ببرید.
از بازی و فیلم های خود در نمایشگر بزرگ لذت ببریدگوگل کست به شما امکان برادکست فیلم، نمایش تلویزیونی و عکس ها را از طریق تلفن ها اندرویدی و iOS و یا لپ تاپ بر روی تلوزیون را می دهد.جهانی از ارتباط و برنامهبه تماشای فیلم بنشینید، به رادیو گوش فرا دهید و یا موسیقی مورد علاقه یا برنامه کاربردی خود را از گوگل پلی دریافت کنید.

لمس کنید، ببینید و به اشتراک بگذارید
تمام چیزی که لازم دارید یک تماس است. گوشی سازگار با فناوری NFC را با کنترل از راه دور NFC براویا تماس دهید تا ارتباط بی سیم در یک چشم به هم زدن با تلوزیون برقرار شود. سپس هر آنچه را که بر روی صفحه تلفن هوشمند دارید، بر روی صفحه بزرگ براویا تماشا کنید.
نمایش ویدیوها، عکس ها، نرم افزارهای کاربردی، صفحات وب و بازی ها بر روی صفحه بزرگ، در حالی که صدای تقویت شده بلند و شفاف از بلندگوهای تلوزیون پخش می شود، عالی به نظر می رسند. راه اندازی از این راحت تر نمی توانست باشد. دیگر لازم نیست نگران کدهای دسترسی یا تنظیمات پیچیده باشید.

خرید ال ای دی از بانه

با تکنولوژی Screen mirroring (اشتراک محتواها به صورت بدون سیم از موبایل بر روی تلویزیون)
 محتواهای گوشیتان را توسط Screen mirroring به تلویزیون انتقال داده و بر روی صفحه نمایش تلویزیون براویای سونی ببینید. تکنولوژی Screen mirroring با تمامی گوشی های Xperia و تبلت ها سازگار دارد. لذت چند برابر مشاهده ی برنامه ها را به خانواده تان هدیه کنید.

صدای فراگیر و سینمایی  برای صدا کاملا بهینه
با تکنولوژی S-Force، غرق در فضای برنامه های جذاب بشوید و از جلوه ی صوتی آن ها لذت ببرید. طیف موج صوتی از طریق اسپیکرهای چپ و راست به تمامی گوشه های اتاق می رود. جلوه ی صوتی آن به صورت سه بعدی پخش می شود.
موسیقی، گفتار و جلوه‌های صوتی هر آنچه تماشا می‌کنید را بسیار صاف و تفکیک‌پذیر بشنوید. قابلیت ClearAudio+ صدای تلویزیون را آنچنان دقیق و بهینه تنظیم می‌کند تا بتوانید به عمق آنچه تماشا می‌کنید سفر نمایید. در این قابلیت، صدای فراگیر ۳۶۰ درجه توسط S-Force Front Surround تولید می‌شود و قابلیت ClearPhase صداهای با فرکانس پایین، متوسط و بالا را تنظیم می‌کند و صدای افراد را واضح می‌کند.
استفاده از مواد با کیفیت و طراحی بی نظیر در ساخت بلندگوها، سبب شده است که با وجود این که اسپیکرهای به کار رفته به سبب باریک بودن تلوزیون های صفحه تخت بسیار کوچک هستند صدای فوق العاده شفاف و با کیفیت همراه با صدای بم (بیس) فراوان همراه گردد و در کنار این موضوع بازه وسیعی از اصوات را نیز پوشش دهند. این تلوزیون بر خلاف تلوزیون های معمول که بر افزایش کیفیت صدا تمرکز نموده اند بر افزایش کیفیت سرگرمی های خانگی شما تمرکز نموده است تا آن را ارتقا بخشد.
فروشگاه اینترنتی بانه

 برای نصب جذاب بر روی دیوار
 تلویزیون 50W808C به فضای اتاق نشیمنتان جلوه ی خاصی می بخشد و هیچ مشکلی بابت نصب بر روی دیوار ندارد. صفحه نمایش مدل 50W808C دارای قاب باریک می باشد و می توانید تمرکز زیادی بر روی سرگرمی هایتان داشته باشید.

حالت فوتبال زنده برای تمامی دوستداران فوتبال
 هنگامی که با حالت فوتبال (Football mode) به مشاهده ی برنامه ها می نشینید، احساس حضور در آن فضا را پیدا می کنید. تنظیمات صوتی به صورت اتوماتیک برای بازافرینی تجربه ی شنیداری فضای استادیوم تنظیم می شوند.

در فضای سه بعدی تلویزیون 50W808C غرق شوید.
از فیلم های بلوری سازگار، پخش تلویزیون ها و ویدیوهای وب با جزئیات و تصاویر عالی لذت ببرید. تصاویر را با عمق طبیعی دریافت کنید و در فضای برنامه های ورزشی، فیلم ها و بازی ها غرق شوید.
با کمک قابلیت شبیه‌ساز سه بعدی موجود در این تلویزیون می‌توانید تصاویر  Full HD را به ۳D‌ تبدیل نمایید و به دنیای جدیدی از سرگرمی‌ها قدم بگذارید. همچنین می‌توانید از امکان SimulView در زمان بازی کردن نیز بهره ببرید.


سرگرمی One-Flick برای پیدا کردن سریع
 دنیایی از محتواها را با رابط کاربری مبتکرانه و سریع One-Flick کنترل  کنید. دیدن ویدیوهای اینترنتی، برنامه ها، تصاویر و محتواهای دیگر را با تکنولوژی One-Flick تجربه کنید و به تقویت دید بپردازید.

محتواهای جذاب گوشیتان را بر روی صفحه نمایش تلویزیون 50W808C ببینید.
با کابل MHL، از برنامه ها و رسانه های جذاب بر روی تلویزیون استفاده کنید. در حالی که کابل mhl را به تلویزیون متصل کرده اید، گوشی هوشمندتان شارژ خواهد شد.

ال ای دی سونی

صفحه باریک مناسب برای هر اتاقی
تلوزیون براویا سونی شما با خطوط براق و یک نمایشگر باریک زیبا برای تکمیل دکوراسیون فضای داخلی منزل شما همراه شده است.

مشخصات فنی تلویزیون 50W808C

  • نمایشگر: 50 اینچ و 127 سانتی متر
  • مدل: 50W808C  
  • سازگار با سه بعدی: بلی
  • کیفیت تصویر: فول اچ دی
  • اسکن تصویر: 800 هرتز
  • نرخ رفرش: 1000 هرتز
  • نوع سه بعدی : اکتیو
  • پس زمینه ی ال ای دی :  Edge-LED
  • شکل صفحه نمایش: تخت
  • کاهنده ی نویز: دارد
  • تکنولوژی مورد استفاده در تصاویر:  Motionflow XR
  • نسبت کنتراست پویا:  1000000:1
  • رزولوشن: فول اچ دی
  • حالت تصویر:  480i, 480p, 576i, 576p, 720p, 1080i, 1080p
  • تنظیم فرمت صفحه نمایش:  14:9, Auto, Zoom
  • نسبت کنتراست:  16:9
  • زاویه دید افقی: 178 درجه
  • زاویه دید عمودی: 178 درجه

خرید از بانه
تیونر تلویزیون 50W808C 

  • جستجوی خودکار کانال: دارد
  • سیستم فرمت سیگنال دیجیتال:  DVB-C, DVB-S, DVB-S2, DVB-T, DVB-T2
  • تیونر: آنالوگ و دیجیتال و گیرنده ی کانال های خارجی
  • باند تلویزیون:  UHF, VHF
  • سیستم فرمت سیگنال آنالوگ:  NTSC, NTSC 3.58, NTSC 4.43, PAL, PAL BG, PAL DK, PAL L, PAL M, SECAM
  • DVB-T : دارد  
  • DVB-T2 : دارد  
  • DVB-S: دارد  
  • DVB-S2 : دارد
  • DVB-C : دارد

خرید از بانه
تلویزیون اسمارت

  •     تلویزیون اسمارت: دارد
  •     مرورگر وب : دارد
  •     برنامه ی Skype: دارد
  •     برنامه ی ویدیویی: یوتیوب
  •     ورژن سیستم عامل: اندروید
  •     تکنولوژی Screen mirroring: دارد


ویژگی های صوتی

  • سیستم صوتی: دالبی،  NICAM/A2, Dolby
  • پاور صوتی RMS: بیست وات
  • اسپیکر تعبیه ای در داخل تلویزیون: دارد
  • شمار اسپیکرها: 2
  • تکنولوژی دالبی:  Dolby Digital, Dolby Digital Plus, Dolby Digital Pulse
  • حالت تصویر:  Vivid / Standard / Custom / Cinema Pro / Cinema Home / Sport / Animation / Photo-Vivid / Photo-Standard / Photo-Custom / Game / Graphics
  •  ضبط صوتی: دالبی دیجیتال
  • تکنولوژی های رمزگشایی صوتی:  Dolby Digital Plus, Dolby Digital Pulse


پورت ها و تعاملات

  •     شمار پورت های اترنت: یک
  •     پورت RF: یک
  •     تعداد پورت های اسکارت: یک
  •     تعداد پورت های خروجی آپتیکال صدای دیجیتال: یک
  •     شمار پورت های ویدیویی کمپوزیت: یک
  •     شمار پورت های ویدیویی کمپوننت: یک
  •     USB 2.0: سه
  •     مشخصه ی امنیتی HDCP : بلی
  •     پورت های hdmi: چهار
  •     کنترل الکترونیکی : همگام سازی براویا
  •     شمار اسلات های CardBus PCMCIA: یک
  •     شمار خروجی های صوتی: دو
  •     mhl: دارد
  •     ورژن mhl:  2.0


شبکه

  •     اتصال وای فای: دارد
  •     مرورگر وب: اپرا
  •     اتصالWLAN: آماده
  •     بلوتوث: دارد
  •     وای فای دایرکت: دارد
  •     تکنولوژی ارتباطی نزدیک به موبایل : دارد


مشخصات دیگر تلویزیون


  • تایمر خواب: دارد
  •  تایمر خاموش و روشن: دارد
  •  تصویر در تصویر: دارد
  •  حالت اسمارت:  Cinema, Custom, Game, Graphics, Photo, Sports, Standard, Vivid
  • راهنمای برنامه ی الکترونیکی: دارد
  •   زبان های تلویزیون 50W808C  :     
  •   BUL, CAT, CRO, CZE, DAN, DEU, DUT, ENG, ESP, EST, FIN, FRE, GRE, HEB, HUN, ITA, KAZ, LAV, LIT, NOR, POL, POR, RUM, RUS, SER, SLK, SLV, SWE, TUR, UKR
  •  شمار زبان های osd: سی و دو

خرید جهزیه از بانه
کارایی

  •     فرمت ویدیویی:    3GP, AVI, MKV, MOV, MP4, MPEG1, MPEG2, WEBM, WMV, XVID
  •     فرمت صوتی:    LPCM, MP3, WMA
  •     فرمت تصویر:    JPG, MPO
  •     (teletext): دارد
  •     حالت بازی: دارد
  •     کنترل والدین: دارد
  •     بازپخش 24p : دارد
  •     سنسور روشنایی محیط: دارد
  •     ویژگی پانوراما: دارد
  •     تشخیص چهره: دارد
  •     عملگر ساعت: دارد
  •     شمار صفحه های ذخیره ای (teletext):  دو هزار صفحه
  •     رنگ عمیق: دارد
  •     سیستم فایل: ExFAT, FAT16, FAT32, NTFS
  •     تکنولوژی پردازشگری تصویر: Sony X-Reality PRO


طراحی

  •     رنگ: قاب سیاه و پایه نقره ای

   
ویژگی های مصرف برق و انرژی تلویزیون 50W808C  

  • مصرف پاور عمومی: 72 - 110 وات
  • کلاس بهره وری انرژی:  A+
  • گواهی DLNA : دارد


مشخصات ظاهری تلویزیون 50W808C  

  • سایز بدون پایه:  WxHxD)111.6 x 65.4 x 5.9 cm)
  • سایز با پایه: WxHxD)111.6 x 69.1 x 19.1 cm)   
  • وزن بدون پایه: 10.9 کیلوگرم
  • وزن با پایه: 11.8 کیلوگرم

لوازم جانبی

  •     پایه: دارد
  •     باتری: دارد
  •     ریموت RMT-TX100D : دارد
  •     کیت دیواری : دارد
  •     کابل: AC
  •     دفترچه ی راهنما: دارد
  •     راهنمای کاربر: دارد
  •     راهنمای نصب تلویزیون: دارد
  •     عینک های سه بعدی: خرید به صورت جداگانه

این محصول را به همراه گارانتی با ارزانترین قیمت از فروشگاه بانه آنلاین خرید نمایید.

برای اطلاعات بیشتر،میتوانید این محصولات را در سایت اختصاصی آن مشاهده نمایید.

خرید ال ای دی از بانه,خرید ال سی دی از بانه,خرید تلویزیون از بانه,ال ای دی الترا اچدی سونی,ال ای دی سونی,خرید از بانه,بهترین فروشگاه اینترنتی بانه,بازار بانه,الترا اچدی سونی 55w808c,خرید سه بعدی سونی 55w808c,قیمت ال ای دی در بانه,قیمت محصولات بانه,لیست قیمت ال ای دی در بانه,55w808c,خرید سه بعدی از بانه,تلویزیون 49 اینچ بانه,خرید لوازم خانگی از بانه,خرید ال ای دی بانه در تهران,بانه آنلاین, TV LED 3D SMART 4K SONY55w808c,خرید لوازم خانگی از بانه,بانه,راهنمای خرید ال ای دی در بانه



تلویزیون ال ای دی سه بعدی هوشمند اولترا فورکای فیلیپس 49PUS7909

تلویزیون بانه

تلویزیون ال ای دی سه بعدی هوشمند اولترا فورکای فیلیپس  49PUS7909 |

TV LED 3D SMART ULTRA 4K PHILIPS 49PUS7909



تلویزیون ال ای دی سه بعدی هوشمند اولترا فورکای فیلیپس 49PUS7909 از تلویزیونهای سرس جدید7900 فیلیپس می باشد که در سال 2015 میلادی روانه بازار کرده است.رابط هوشمند این تلویزیون سیستم عامل اندروید می باشد و قابلیت اجرای همه برنامه ها بافرمت APK  را دارا می باشد.صفحه نمایش این تلویزیون 49 اینچ می باشد و کسفست پخش نیز الترا اچدی یا همان فورکای می باشد.


 خرید تلویزیون فیلیپس بانه

شکل ظاهر 49PUS7909
به نظر می رسد که قیافه وشکل ظاهر فیلیپس PUS7909  همچنان زبان زد همگی می باشد چراکه بسیار ظریف و بر روی پایه ی یک دسته ای بسیار شیکی استوار است.

آمبیلایت
فیلیپس در این محصول خود از فناوری آمبیلایت دو طرفه خود بهره گرفته بطوری که فضای فیلم را بیشتر از 49 اینچ صفحه نمایش خود نشان داده وفضای فیلم و تصویر را به خانه های شما می آورد .با ما همراه باشید تا از فیلیپس 7909 بیشتر بدانید.
کیفیت فورکای فیلیپس
تلویزیون سه بعدی پی یو اس 7909 دارای رزولوشن چهار برابر تلویزیون های سنتی است و تصاویر بهتر و واقع بینانه تری را ارائه می دهد و این یک پنجره به دنیای جدید است.
تلویزیون سه بعدی
شما می توانید با این تلویزیون ها از دیدن برنامه ها و فیلم های خود به صورت سه بعدی با عینک های پسیو این تلویزیون با کیفیت بالا لذت ببرید .
اتصالات فیلیپس7909
تلویزیون هوشمند PUS7909 دارای تعداد زیادی ورودی و خروجی برای اشتراک گذاری داده ها می باشد . همچنین با این تلویزیون شما می توانید از طریق وای فای میراکاست محتویات داخل گوشی های هوشمند خود را بدون نیاز به کابل به تلویزیون انتقال دهید.

تلویزیون سه بعدی فیلیپس

 ال ای دی فیلیپس 55PUS7809
  • صفحه نمایش 49 اینچ با کیفیت اولترا اچ دی فورکی با رزولوشن 4 برابر بیشتر از فول اچ دی
  • موتور پردازشگر تصویر Pi,el Precise Ultra HD برای بهبود تصاویر
  • اسکن تصویر 600 هرتز برای نمایش صاف و روان صحنه ها
  • دارای گیرنده دیجیتال
  • قابلیت ضبط برنامه ها بر روی یو اس بی
  • نمایش تصاویر و فیلم ها به صورت سه بعدی و فن آوری تبدیل دو بعدی به سه بعدی
  • با فناوری AMBLILIGHT موجود در این تلویزیون درک شما از تلویزیون برای همیشه تغییر خواهد کرد
  • انتقال اطلاعات داخل گوشی های هوشمند با استفاده از  Wi-FiMiracast


 بهترین تلویزیون فورکی  Best TV 4k

تلویزیون هوشمند سه بعدی فیلیپس 49PUS7909 با استفاده از فناوری رزولوشن تصویر UHD/4K و نوع پنل IPS طراحی شده زاویه دید گسترده تری را از انواع پنل های دیگر  ارائه می دهد.این تلویزیون سه بعدی فیلیپس مجهز به موتور دقیق ULTRA/HD تحت یک پردازنده4  هسته ای می باشد . بالاترین پردازنده های دقیق پیکسل در اختیار فیلیپس است.حرکت پردازش با 600HZ بسیار قوی است و کنتراست از میکروDIMMING PRO بهره مند شده است این بدان معنی است که بر تار شدن تصویر تاثیری ندارد.و صفحه تلویزیون را به صدها بلوک کوچک تقسیم می کند تا تنظیمات تصویر بهتر عمل کنند بنابراین شما تصاویر و صحنه هایی را که دارای سرعت بالایی هستند را با استفاده از این تکنولوژی به صئورت صاف و روان دریافت خواهید کرد.تلاش برای بهبود فیلیپس از نظر محتوا و ارائه سرعت ان بوده است و دارای برنامه های YouTube, Spotify, the BBC ،IPLAYER،BBCاست. از جزئیات این تلویزیون لذت ببرید با 4KUltraHD .هر تصویر الگوریتم های پردازش خود را با  صفحه نمایش با وضوحHDارائه می دهد.و با این فناوری فیلم های انلاین فوق العاده طبیعی ،وضوح برتر و حرکت ها  کاملا طبیعی و با کنتراست بالا نمایش داده می شوند.

کیفیت صدا و تصویر تلویزیون هوشمند 49PUS7909 فیلیپس Quality audio and video

هیچ جیزیی نمی تواند هیجان بازی ها،فیلم های اکشن و رویدادهای ورزشی را داشته باشد.بنابراین شما برای لذت بردن از تصاویر در حال حرکت  به صورت عالی با رزولوشنHDاین تلویزیون فیلیپس فوق العاده است .صحنه های تیره ای که بر روی صفحه نمایش تلویزیون پی یو اس 7909 فیلیپس نشان داده می شوند فورا توسط برخی از greyness در برخی از تصاویر مورد توجه واقع می شوند  و این باعث می شود که صحنه های تیره بسیار واقعی تر بنظر برسند. پنل می خواهد  صفحه را روشن کند تا شما بتوانید یک جفت از تکه های واقعی از صفحه نمایش در بالا گوشه ی سمت چپ و راست ان را ببینید.4K یک کار فوق العاده با وضوح عالی ارائه می دهد .در واقع تصاویر انقدر دقیق هستند که واقعی بنظر می رسند.این فوق العاده است برای نمایش .همچنین در صحنه هایی که تاریک هستند محتوای روشن باعث می شود تا ان ها بهتر به نظر برسند .حرارت باور نکردنی از پالت رنگ با یک خروجی روشنایی قوی روی صفحه نمایش به هم می پیوندند ودر انجام این کار کم و کاستی های روی صفحه  پنهان می شوند.همچنین یک بهره مندی با زوایای دید در مقابل پانل های غیرIPSوجود دارد حداقل زمانی که محتوای روشن نشان داده می شود. جزئیات صدا کاملا روشن است و بدون هیچ گونه نویزی این به این علت است که تلویزیون دارای صدای باس است و یک بلندگوی ساب ووفر در پشت ان قرار دارد.


کیفیت تصاویر سه بعدی در تلویزیون PUS7909  فیلیپس Quality Pictures 3D

با تلویزیون های PUS7909 فیلیپس شما از دیدن فیلم ها و برنامه های سه بعدی با کیفیت بالا هیجان زده خواهید شد. با استفاده از تکنولوژی3D  امکان ارائه تمام رزولوشن ها وجود دارد.همچنین لذت یک احساس فوق العاده از عمق و فضا را ارائه می کند و به دنبال IMPACCIBLY روشن و غنی از رنگ هاست.حتی مشکلات سطح سیاه و سفید روی صفحه نمایش با محتوای  3Dکمتر هستند. با استفاده از عینک های سه بعدی پسیو این تلویزیون شما می توانید از دیدن برنامه ها به صورت سه بعدی لذت ببرید . این عینک ها بسیار سبک و بدون باتری هستند . همچنین می توانید فیلم ها و تصاویر خود را که به صورت سه بعدی وجود ندارد با استفاده از تکنولوژی تبدیل دو بعدی به سه بعدی تلویزیون 7909 فیلیپس آن ها را نیز به صورت سه بعدی دریافت کنید.

خرید تلویزیون اندروید
نرم افزار تلویزیون فیلیپس  Philips TV software

کانکتور اسکارت مجتمع سه گانه (DVB-T / T2 / C / S / S2)  در تلویزیون 7909 را قادر می سازد تا از انواع عمومی محتویات دریافت کند. اسلات CI+ نیز دسترسی سریع به انواع برنامه ها مانند یوتیوب،تویتر اسکایپ و ... را فراهم می کند.شما می توانید  در ابر اکسپلورربا دسترسی به Dropbo, فیلم ها و عکس ها را به طور مستقیم در تلویزیون به جریان بیندازید و محتوا را با استفاده از Wi-FiMiracast از گوشی ها و تبلت های خود به تلویزیون انتقال دهید.همه برنامه ها توسط یک پردازنده چهار هسته ای پردازش می شوند .این پردازنده محتوای با کیفیت پایین را با وضوح HDکامل پخش می کند. شما می توانید با تلویزیون های هوشمند سه بعدی اولترا اچ دی پی یو اس 7909 فیلیپس بسیاری از برنامه ها را بر روی درخواستی های خود اضافه کنید و کلیپ بورد خود را سفارشی کنید و از بین صدها کانال تلویزیونی برنامه مورد علاقه خود را تماشا کنید .با ابر اکسپلورر می توانید به فلیم ها و عکس های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید و ان ها را بر روی صفحه نمایش به اشتراک بگذارید.


AMBLILIGHT

فناوری AMBLILIGHTویژه تلویزیون های فیلیپس است صفحه نمایش فیلیپس نشان داده است که بزرگترین صفحه نماتیش است .با استفاده از این فناوری ،فیلیپس با چراغ های پشت تلویزیون که نور فوق العاده و چشمگیری دارند رنگ را بر روی صفحه نمایش پخش می کنند و یک لذت باور نکردنی از مشاهده این تلویزیون را تجربه خواهید کرد.در این فناوری این لامپ ها می توانند رنگ هایی مطابق با رنگ های صفحه نمایش تولید کنند و هر کدام از این لامپ ها را می توانید به صورت جداگانه تنظیم کنید و محل ان ها را با توجه به رنگ ها ی مختلف صفحه نمایش کنترل کنید. تلویزیون پی یو اس 7909 فیلیپس نیز دارای این تکنولوژی با لامپ های ال ای دی در دو طرف کناری صفحه نمایش می باشد .


فروشگاه بانه آنلاین

ارتباطات و انتقال تلویزیون 7909 فیلیپس Communications and transport

اتصال در 7909در ابتدا پیچیده بنظر می رسد.با استفاده از چهار HDMI ، سه پورت USB ، پورت LAN و شبکهWI-FI انجام می گیرد.محتویات صوتی و تصویری  از طریق یکی از 3,HDMI1.4 ,  HDMI2.0و کامپوننت یا سوکت اسکارت منتقل می شود. سه پورت  usb تعبیه شده در این تلویزیون فیلم، عکس، موسیقی و بازی ها را در فرمت های رایج  انتقال می دهند. داده ها از اینترنت و یا Wi-Fi از طریق پورت اترنت به تلویزیون منتقل می شوند با استفاده از Wi-FiMiracast انعکاس محتویات گوشی های هوشمند خود را بر روی تلویزیون ببینید و ان ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و رد صفحه نمایش بزرگ تلویزیون تمام مطالب تبلت ها و گوشی های خود مانند فیلم ها و عکس ها را مشاهده کنید. شکستن پیوند های چاپ و نشر در تلویزیون های سنتی .تلویزیون هوشمند فیلیپس دارای قابلیت  WI-FI برای اتصال به تلویزیون های دیگر در شبکه می باشد.و هنگامی که اتصال برقرار شد شما می توانید با تلویزیون های دیگر محتویات را به اشتراک بگذارید بدون نیاز به کابل یا هزینه های اضافی.


طراحی و ویژگی ها تی وی هوشمند سه بعدی 7909 Design and Features

مانند تمام تلویزیون های دیگر فیلیپس 7909نیز فوق العاده است.در بالا قسمت چپ و راست ان بسیار نازک است یعنی در حدود1CM. این تلویزیون هوشمند بسیار سبک وزن است و کیفیت ساخت ان عالی است.لبه ی پایین ان کمی گسترده تر است اما همچنان زیبا است و از آلومینیومی براق ساخته  شده است. ویژگی های کلیدی  اینتلویزیون 49 اینچ با لبه   LED، رزولوشن UHD/4K ، تلویزیون هوشمند با خدمات ویدیویی و پخشDLNA USB شبکه ، قابلیت پخش تصاویر سه بعدی می باشد . این تلویزیون داررای تکنولوژی AMBLILIGHT می باشد که بر زیبایی هر چه بیشتر این تلویزیون افزوده شده است . این تلویزیون دارای صفحه نمایش شیک و فوق العاده می باشد.این نمایشگر از شیشه ای با کیفیت بالا ساخته شده است و توسط طراحی فریم لس با قاب الومینیومی بسیارنازک احاطه شده که یک تجربه عالی مشاهده را برای شما به ارمغان می اورد. این تلویزیون دارای یک کنترل از راه دور می باشد که شما می توانید با استفاده از آن تلویزیون خود را به آسانی از دور کنترل کنید. تلویزیون7909مانند دیگر تلویزیون های هوشمند نیست  اما بازعم می توانید با ریموت کنترل ان را کنترل کنید و دارای یک صفحه کلید کاملQWERTYاست که فقط از راه دور کار می کند و تشخیص می دهد که  روشن یا راه اندازی شده است.
ویژگی های تلویزیون فیلیپس 55PUS7809


ویژگی های تصویر / نمایش Picture / Display

  • نمایش : LED 4K Ultra HD
  • اندازه صفحه نمایش : 49 اینچ
  • وضوح صفحه نمایش: 3840 *  2160 پیکسل
  • نسبت ابعاد: 16/9
  • روشنایی: 450 سی دی / متر مربع
  • موتور پیکسل: Pi,el Precise Ultra HD
  • افزایش تصویر: حرکت طبیعی ایده آل ، Micro Dimming Pro ، 600 هرتز PMR فوق العاده ، قطعنامه فوق العاده
  • سازگار با3D
  • زاویه دید افقی : 179 درجه
  • زاویه دید عمودی : 179 درجه


مشخصات سه بعدی تلویزیون 49PUS7909 فیلیپس 3D

  • نوع سه بعدی : 3D Passive
  • صفحه نمایش کامل برای انجام دو بازی
  • تبدیل2D به 3D


ویژگی های Ambilight تلویزیون 7909 Ambilight Features

  •  نسخه Ambilight : دو طرفه
  • Ambilight + یکپارچه رنگ
  • متناسب با رنگ دیوار
  • حالت بازی
  • روشنایی صاف


تلویزیون هوشمند Smart TV

  • تلویزیون های تعاملی: HbbTV
  • نرم افزار تلویزیون هوشمند : Spotify ، نرم افزار آنلاین ، اجاره سایت های فیلم ها ، مرورگر اینترنت ، یوتیوب
  • تلویزیون متصل به شبکه های اجتماعی: فیس بوک، اسکایپ، توییتر


تعامل هوشمند تلبویزیون سه بعدی 49 پی یو اس 7909 smart interaction

  • کنترل از راه دور با صفحه کلید
  • تعامل با کاربر: ابر و ابر تلویزیون اکسپلورر  ، Dropbo,TM ، SimplyShare ، MultiRoom مشتری و سرور ، Wi-Fi Miracast
  • برنامه: تلویزیون مکث ، ضبط USB
  • نصب و راه اندازی آسان: به طور خودکار شناسایی دستگاه های فیلیپس ، اتصال به تجهیزات ویزارد ، نصب و راه اندازی شبکه جادویی ، تنظیم جادویی
  • سهولت استفاده: دکمه خانه ، دکمه تلویزیون هوشمند ، دکمه نمایش تلویزیون ، صفحه نمایش دستی
  • سطح ممکن ارتقاء سیستم: ارتقا سیستم عامل در سطح جادویی خود ، امکان ارتقا سیستم عامل از طریق USB ، نرم افزار به روز رسانی آنلاین
  • فرمت تنظیمات صفحه نمایش: عمومی / صفحه نمایش کامل / متناسب با صفحه نمایش / پیشرفته - تغییر موضع / زوم / کشش
  • برنامه MyRemote  : مانیتورینگ ، SimplyShare ، راهنمای تلویزیون ، Wi-Fi صفحه نمایش هوشمند


امکانات صوتی Sound PHILIPS 49PUS7909

  • قدرت خروجی :  (25 W (15 W + 10 W
  • ویژگی های صوتی: استریو هوشمند ، Ambi wOO,  ، صدای طبیعی
  • تقویت صدا : صدا فراگیر باور نکردنی ، صدا فراگیر باور نکردنی سه بعدی ، پاکسازی صدا ، دوره خودکار Leveller ، تقویت صدای باس پویا ، صدا هوشمند 49حعس7909

فروشگاه ال ای دی بانه


نرم افزار چند رسانه ای Software Multimedia

  • فرمت های پخش ویدیو : conteneurs AVI, MKV, H.264/MPEG-4 AVC, MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, WMV9/VC1, 3GP
  • پشتیبانی از فرمت های زیرنویس: .aas، .SMI، .SRT، .SSA، .SUB، کلیپ برد چند منظوره، MKV / SRT
  • موسیقی قابلیت پخش فرمت های: AAC، AMR، LPCM، M4A، MP3، MPEG1 L1 / 2، WMA (V2
  • تصویر قابلیت پخش فرمت های: JPEG، BMP، GIF، JPS، PNG، PNS


رادیو / تلویزیون پذیرش Tuner / TV reception

  • تلویزیون دیجیتال: DVB-T / T2 / C / S / S2، پشتیبانی از آسترا + HD، HD TNT
  • پشتیبانی از MPEG: MPEG-2، MPEG-4
  • پخش ویدئو: NTSC، PAL، SECAM
  • راهنمای برنامه الکترونیکی 8
  • نشانه ای از قدرت سیگنال
  • تله تکست: 1000 صفحه ابرمتن


اتصال تلویزیون سه بعدی 7909 فیلیپس Contact

  • تعداد اتصالات( HDMI (1.4  : چهار عدد
  • تعداد ورودی کامپوننت : یک عدد
  • تعداد پورت USB : سه عدد
  • تعداد سوکت ( SCART (RGB / CVBS : یک عدد
  • اتصالات بی سیم: ساخته شده در 11N از Wi-Fi، نوار دو 2 * 2
  • اسلات  CI + 1.3
  • آنتن IEC75
  • CI + (مشترک رابط پلاس)
  • اترنت LAN RJ-45
  • خروجی صوتی دیجیتال (اپتیکال)
  • صوتی L / D
  • خروجی هدفون
  • اتصال خدمات
  • HDMI ویژگی : 3D، 4K، صوتی کانال بازگشت (ARC)


EasyLink (HDMI-CEC

  • کنترل از راه دور پاس
  • کنترل سیستم صوتی
  • تنظیم سیستم آماده به کار
  • - تغییر خودکار زیرنویس (فیلیپس)
  • پیکسل به علاوه لینک (فیلیپس)
  • HDCP 2.2: بله، به HDMI1


منبع تغذیه دستگاه Power PHILIPS 7909

  • قدرت برق: 220-240 V، 50/60 هرتز
  • دمای محیط: 5 ° C تا 35 ° C
  • کلاس انرژی اروپا: 86 وات
  • مصرف انرژی سالانه: 119 کیلووات ساعت
  • امتیاز انرژی: A +
  • مصرف برق آماده به کار: <0.3 وات
  • صرفه جویی در انرژی توابع: تایمر خاموش کننده خودکار، حسگر نور، تصویر قطع (برای رادیو)
  • تلویزیون مصرف خاموش: <0.3 وات


خرید از بانه
لوازم جانبی عرضه شده Accessories

  • 4 جفت عینک سه بعدی پسیو
  • کنترل از راه دور
  • 2 باتری AA
  • پایه و پیچهای متصل کننده پایه
  • کابل برق
  • راهنمای شروع سریع
  • بروشور حقوقی و ایمنی

ال ای دی بانه

این محصول را به همراه گارانتی با ارزانترین قیمت از فروشگاه بانه آنلاین خرید نمایید.

برای اطلاعات بیشتر،میتوانید این محصولات را در سایت اختصاصی آن مشاهده نمایید.




ال ای دی در بانه,تلویزیون ال ای دی بانه,فروش ال ای دی بانه,فروشگاه ال ای دی بانه,خرید ال ای دی بانه,ال ای دی بانه,ال ای دی بانه ای,خرید ال ای دی از بانه,خرید ال ای دی از بانه,ال ای دی بانه ای,ال ای دی بانه ال جی,تلویزیون ال ای دی از بانه,خرید تلویزیون ال ای دی از بانه,خرید ال ای دی سامسونگ از بانه,خرید ال ای دی سونی از بانه,قیمت ال ای دی بانه ای,قیمت ال ای دی بانه بازار,بازار ال ای دی بانه,ال ای دی به قیمت بانه,ال ای دی به قیمت بانه در تهران,قیمت تلویزیون ال ای دی در بازار بانه,قیمت ال ای دی سامسونگ در بازار بانه,فروش ال ای دی به قیمت بانه,قیمت روز ال ای دی در بانه,ال ای دی پاناسونیک بانه,قیمت ال ای دی پاناسونیک در بانه,قیمت ال ای دی پاناسونیک بانه,ال ای دی پاناسونیک در بانه,ال ای دی بانه تهران,تلویزیون ال ای دی توشیبا بانه,فروش ال ای دی بانه در تهران,تلویزیون ال ای دی بانه,قیمت تلویزیون ال ای دی بانه,خرید تلویزیون ال ای دی بانه,تلویزیون ال ای دی در بانه,تلویزیون ال ای دی سونی بانه,ال ای دی ال جی بانه قیمت,تلویزیون ال ای دی ال جی بانه,خرید ال ای دی ال جی بانه,جدیدترین قیمت ال ای دی در بانه,ال جی ال ای دی بانه,تلویزیون ال جی ال ای دی بانه,ال ای دی خرید بانه,خرید ال ای دی بانه,خرید ال ای دی در بانه,قیمت روز انواع ال ای دی در بانه,قیمت تلویزیون ال ای دی در شهر بانه,بانه شاپ ال ای دی,فروش عمده ال ای دی بانه,ال ای دی فیلیپس بانه,ال ای دی,فیلیپس در بانه,فروشگاه ال ای دی در بانه,لیست قیمت ال ای دی بانه,لیست قیمت تلویزیون ال ای دی در بانه,قیمت ال ای دی منحنی بانه,قیمت ال ای دی منحنی در بانه,نمایندگی ال ای دی بانه,نرخ ال ای دی در بانه,قیمت های ال ای دی در بانه, philips 49pus7909