roimusic

roimusic

roimusic
roimusic

roimusic

roimusic

تلویزیون ال ای دی سه بعدی فول اچ دی اسمارت پاناسونیک 47AS650

تلویزیون بانه

تلویزیون ال ای دی سه بعدی فول اچ دی اسمارت پاناسونیک 47AS650 |

PANASONIC LED 3D SMART TV 47AS650




تلویزیون  47AS650 از ساخته های سری  شرکت پاناسونیک با قابلیت سه بعدی می باشد.این سری از تلویزیون های پاناسونیک در سایزهای-60" -55" -50"-47"-42" - 39"  تولید گشته است تا بنا به مکان ونیاز خود بتوانید سایز مورد نظر را انتخاب کرده و خرید نمایید.بانه آنلاین همه محصولات خود را همراه با گارانتی عرضه کرده و بهترین قیمت بازار بانه را ارائه می دهد.



تلویزیون ال ای دی سه بعدی فول اچ دی اسمارت پاناسونیک47AS650 محصول سال 2014 کمپانی پاناسونیک با صفحه نمایش 47 اینچی فول اچدی ال ای دی می باشد.پاناسونیک در این تلویزیون امکانات زیادی قرار داده که از این ویژگی ها می توان به قابلیت پخش سه بعدی،هوشمند بودن،کنترل جادویی لمسی،پنل IPS،اتصال به اینترنت و ورودی های  HDMI و USB  نام برد.این محصول در بین تلویزیون های بانه بی شک بی رقیب می باشد.


ال ای دی پاناسونیک


 در تلویزیون ال ای دی پاناسونیک AS650 محتوای مورد نظر می تواند به سرعت با استفاده از دستیار صوتی جستجو شود.همچنین، شناخت Voiceprint روش ورود ساده و سریع می باشد.


خرید از بانه


بانه آنلاین



با تلویزیون هوشمند پاناسونیک مدل 47as650 انتقال تصاویر از گوشی های هوشمند و صفحه نمایش تبلت راست بر روی صفحه نمایش بزرگ را ممکن است. قابلیت LAN بی سیم دستگاه را قادر می سازد به طور مستقیم متصل می شود.
پنل IPS در اینجا یک زاویه دید گسترده دارد. علاوه بر این، استفاده از بهره وری بالا نور پس زمینه LED و پنل IPS انتقال را افزایش می دهد روشنایی 15٪. تولید می کند تا تصاویری واضح و شفاف به نمایش درآید.

تلویزیون بانه

خرید ال ای دی از بانه

بانه تلویزیون

خرید تلویزیون از بانه

بانه کالا

دیجی بانه

بانه شاپ

بانه مارکت

بانه خرید

بانه ویترین

بانه آنلاین

بانه پلاس

تلویزیون ال ای دی سه بعدی فول اچ دی اسمارت پاناسونیک47AS650 |

PANASONIC LED 3D SMART TV 47AS650


تلویزیون بانه
سازمان دیده بان محتوای 3D مختلف، از جمله صحنه های اکشن، سینما، و یا مسابقات و صحنه های ورزشی، با تصاویر 3D واقعی درست به رنگ زندگی به نمایش می گذارد. با سه بعدی اکتیو شاتر شما تصاویر سه بعدی را با هیجان و لذت بیشتر مشاهده خواهید کرد.


خرید جهزیه از بانه


ال ای دی بانه
فن آوری های تشخیص و تصحیح تکنیک سر و صدا ، صداهای تصادفی و نویز کم نرخ بیت را کاهش دهد. طیف گسترده ای از محتوای با وضوح نمایش داده می شود.


تلویزیون ال ای دی سه بعدی فول اچ دی اسمارت پاناسونیک47AS650 |


PANASONIC LED 3D SMART TV 47AS650



تلویزیون ال ای دی سه بعدی پاناسونیک 47as650 مجهز به وای فای داخلی است و با وجود مرورگروب تعبیه شده در آن می توانید به جستجو و گشت و گذار در سایت های مختلف بپردازید و از کاربردها و فواید آن بهرمند شوید.
ال ای دی هوشمند پاناسونیک as650 دارای دو بلندگو که هرکدام 10 وات قدرت خروجی دارند و همراه با فناوری صدای فراگیر صدایی عالی و تجربه ای جدید از شنیدن صدای سرگرمی تان در اختیار شما قرار می دهد.


فروشگاه بانه آنلاین


بانه ال ای دی
ورودی ها و خروجی های تلویزیون یکی از قسمت های حائز اهمیّت آن است .تلویزیون     47AS650 PANASONIC دارای ورودی USB است که به شما اجازه می دهد تا فیلم و عکس و آهنگ های مورد علاقه تان را که بر روی فلش مموری و یا هارد دیسک خود ذخیره کرده اید از نمایشگر تلویزیون خود با کیفیت بالاتر به نمایش بگذارید و بیش از پیش از آنها لذت ببرید.


این محصول را به همراه گارانتی با ارزانترین قیمت از فروشگاه بانه آنلاین خرید نمایید.


برای اطلاعات بیشتر،میتوانید این محصولات را در سایت اختصاصی آن مشاهده نمایید.


ال ای دی پاناسونیک 47,قیمت ال ای دی پاناسونیک,ال ای دی پاناسونیک سه بعدی,قیمت ال ای دی پاناسونیک 47 اینچ,انواع ال ای دی پاناسونیک,ال ای دی پاناسونیک بانه,ال ای دی پاناسونیک در بانه,تلویزیون ال ای دی پاناسونیک,خرید تلویزیون ال ای دی پاناسونیک,تلویزیون پاناسونیک بهتره یا سامسونگ,تلویزیون پاناسونیک جدید,قیمت تلویزیون بانه,فروش تلویزیون بانه,بازار تلویزیون بانه,قیمت تلویزیون پاناسونیک بانه,فروش تلویزیون بانه در تهران,فروشگاههای تلویزیون بانه,خرید از بانه تحویل در تهران,خرید از بانه,خرید از بانه به صرفه است,خرید از بانه اینترنتی,خرید از بانه انلاین,خرید از فروشگاه اینترنتی بانه,خرید اجناس بانه,خرید بازار بانه,خرید پستی از بانه,خرید اینترنتی از بانه,فروشگاه اینترنتی خرید از بانه,ارزانترین فروشگاه اینترنتی بانه,فروشگاه اینترنتی تلویزیون در بانه,بانه,بانه انلاین,بانه آنلاین,panasonic tx-47as650e,47as650e

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.