roimusic

roimusic

roimusic
roimusic

roimusic

roimusic

تلویزیون ال ای دی 49 اینچ سه بعدی اسمارت اولترا فورکای ال جی49UF850T


تلویزیون ال ای دی 49 اینچ سه بعدی اسمارت اولترا فورکای ال جی49UF850T |

TV LED 3D SMART ULTRA 4K LG 49UF850


تلویزیون ال ای دی سه بعدی اسمارت 49UF850T   از سری جدید محصولات الجی سری 85 می باشد که با کیفیت الترا اچدی (فورکا) روانه بازار کرده است.

این سری از تلویزیون های الجی با کیفیت وقدرت بسیار خوبی منتشر گردیده اند وطرفداران زیادی در بازار امروزی دارند.یک تلویزیون هوشمند با قابلیت پخش تصاویر سه بعدی و اتصال وایرلس به اینترنت و بسیاری از امکانات دیگر می باشد.

دارای 3 پورت usb  و 3 پورت hdmi  بزای اتصال حافظه ها و وسایل جانبی می باشد.

اطلاعات کلی : صفحه نمایش 49 اینچ با تکنولوژی LED از نوع تخت
تصویر : صفحه نمایش LED با کیفیت تصویر Ultra HD - 4K ، رزولوشن 2160 × 3840 و نسبت تصویر 16:9 - دارای قابلیت تغییر نسبت تصویر - قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر - قابلیت سه بعدی (3D) با نوع نمایش تصویر Passive ، قابلیت تبدیل 2D به 3D و قابلیت تبدیل 3D به 2D - تعداد حالت‌های تصویر: 8 حالت
صدا :نوع سیستم صوتی: 2 کانال - توان خروجی صدا: 20 وات - تعداد بلندگو: 2 عدد - توان بلندگو: 10W + 10W - محل قرارگیری بلندگوها: پایین قاب - حالت‌های صدا: شش حالت
امکانات :دارای رابط هوشمند - مرورگر اینترنت - بازی - قفل والدین - گیرنده دیجیتال
درگاه های ارتباطی :- درگاه USB 2.0 - وررودی HDMI - کامپوزیت (Composite) - کامپوننت (Component) - قابلیت اتصال بی‌سیم (Wi-Fi) - پورت شبکه (LAN) - ورودی NF (آنتن) - خروجی صدای دیجیتال - خروجی هدفون
ریموت کنترل :دارای ریموت کنترل ساخته شده از جنس پلاستیک - میکروفون - قابلیت کنترل حرکتی - قابلیت اسکرول (پیمایش)

سایر توضیحات:- قابلیت اتصال به دیوار - ابعاد تلویزیون بدون پایه: 112.7*65*52 سانتی‌متر - وزن تلویزیون بدون پایه: 16.2 کیلوگرم - ابعاد تلویزیون با پایه: 109.6*69.9*26.1سانتی‌متر - وزن تلویزیون با پایه: 17.30 Kg کیلوگرم - اقلام همراه تلویزیون شامل - ریموت کنترل هوشمند - چهار عدد عینک

خرید ال ای دی از بانه

خرید ال ای دی الجی

رزولیشن فورکای

4K کیفیتی فوق العاده را به شما ارائه می دهد  که فراتر از درخشش دیگر فن آوری های  صفحه نمایش می باشد. با چهار برابر رزولوشن HD کامل، شما را به بهترین جزئیات به تصویر کشیده با وضوح حداکثر  فرا می خواندحتی زمانی که فرد ایستاده نزدیک به صفحه نمایش را ببینید. رزولوشن 4K تا رسیدن به سطح کاملی از دقت و به اوج رسیدن به زمانی بیشتر نیاز دارد.


led 3d 4k lg 55uf851t

ارتقا دهنده به کیفیت الترا اچدی

با ویژگی 4K Upscaler این تلویزیون شما می توانید هر فیلم و ویدویی را با کیفیت فورکای مشاهده کنید ختی اگر فیلمی که می بینید کیفیت آن پایین تر از کیفیت الترا اچدی باشد.

خرید از بانه

فروشگاه بانه آنلاین

4K 3D+

این بار تصاویر سه بعدی رات با کیفیت فورکایی ببینید.بیشک تجربه ای متفاوت خواهد بود.دیدن تصاویر سه بعدی با کیفیت الترا اچدی بسیار هیجانبخش و دلنشین است.با این محصول دیگر تصاویر بی کیفیت ودیدن با زحمت و دردسر کیفیت 3 بعدی های قدیمی را فراموش خواهید کرد.

خرید ال ای دی سه بعدی الجی

طراحی فوق العاده باریک

صفحه نمایش باریک 4K فوق العاده حداکثر کیفیت تصویر در حالی که به حداقل رساندن ضخامت صفحه نمایش. طراحی جمع و جور تر و باریک قطعات نه کیفیت و نه آسایش و شما یکپارچه می تواند ترکیب تلویزیون خود را در خانه خود را بدون هر گونه خطر درگیری مسلحانه و یا نیاز به تنظیم مجدد کل دکور خود را. بهبود زندگی خود را با روشنایی بیشتر در یک فن آوری جمع و جور تر.

خرید ال ای دی سه بعدی از بانه

صفحه نمایش سینما

را به عمل پویا همان از سینما راست به خانه شما. با قاب صفحه نمایش به حداقل برسد، شما می توانید بطور منظم احساس و گرفتن همان لحظه از نمایش سینمایی با صفحه نمایش سینما 4K فوق العاده HD الجی است. در حال حاضر شما می توانید خود را با تجربه پر جنب و جوش همان در اتاق نشیمن خود را سرگرم به عنوان شما می یک شب صرف کردن در فیلم.

لیست قیمت ال ای دی در بانه

صدایharman/kardon®

صدایی فوق العاده و هماهنگی بین صدا و تصوبر با صدای harman/kardon®. تجربه هیجان با یک سطح نیروی صدا و غیر قابل مقایسه از تصویر و کیفیت صدا.

خرید ال ای دی الجی از بانه

صدای فراگیر فوق العاده

خرید سینما خانگی الجی

سیستم عاملwebOS 2.0

ال جی از webOS 2.0  برای سادگی محیط برنامه ها وکارکردن باآن استفاده کرده است.ایجاد یک محیط تلویزیون است که سرگرم کننده برای یادگیری و آسان برای استفاده. به حداکثر رساندن پتانسیل کامل از تلویزیون های هوشمند  را راه آسانتر کرده و دسترسی به گزینه های بیشتررا به آسانی امکان پذیر کرده است. عقب بنشینیدو با استراحت به تلویزیون بنگرید  و اجازه دهید به webOS 2.0 تااز تماشای تلویزیون لذت ببینید.

خرید ال ای دی آندروید از بانه

SmartShare

SmartShare به شما را قادر به به راحتی از طریق تمام محتوای مورد علاقه خود را در مرکز همه در یکی از سرگرمی های حرکت. فورا دسترسی سرگرمی شما ذخیره شده بر روی دستگاه های هوشمند خود و ارتباط با خانواده و دوستان در حالی که ماندن در تلویزیون خود را نشسته است. در حال حاضر هر کس می تواند به اشتراک گذاری و لذت بردن از سرگرمی خود را از طریق SmartShare به در تلویزیون درود کاربر مهمان ورود خود را.

خرید از بانه

HDMI

 HDMI می تواند مقدار زیادی از ویدئو و داده های صوتی را بدون از دست دادن کیفیت انتقال دهد.

فروشگاه معتبر بانه آنلاین

این محصول را به همراه گارانتی با ارزانترین قیمت از فروشگاه بانه آنلاین خرید نمایید.

برای اطلاعات بیشتر،میتوانید این محصولات را در سایت اختصاصی آن مشاهده نمایید.

خرید ال ای دی از بانه,خرید سه بعدی از بانه,ال ای دی الجی 49UF850T,ال ای دی سه بعدی الترا فورکای الجی,ال ای دی سمارت الجی,led uhd 3d 49UF850T,سه بعدی الجی , ال ای دی الجی49UF850T,خرید از بانه,بازار بانه,خرید آنلاین از بانه,بهترین فروشگاه بانه,فروشگاه بانه آنلاین,قیمت ال ای دی در بانه,لیست قیمت محصولات بانه,خرید ال سی دی از بانه,بانه,فروشگاه بانه آنلاین,ال ای دی بانه,اجناس بانه,خرید ال ای دی بانه در تهران,TV LED 3D SMART ULTRA 4K LG 49UF850T,

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.